gasten weren

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Audaces

gasten weren

Bericht door Audaces » 11 apr 2006, 22:29

Kun je ook gasten weren? Ik heb een gast die steeds terug komt en dan heel veel schermen opent. Continue probeert te posten, en nu heeft hij 6 profielen open staan. Ik heb al eens gevraagd in een topic waar gasten wel kunnen posten of hij zich wou registreren

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 11 apr 2006, 22:40

Als je hem zijn Ipadres hebt kun je hem Bannen, dat lijkt em de makkelijkste oplossing.

Bee

Re: gasten weren

Bericht door Bee » 12 apr 2006, 15:18

Audaces schreef:Kun je ook gasten weren? Ik heb een gast die steeds terug komt en dan heel veel schermen opent. Continue probeert te posten, en nu heeft hij 6 profielen open staan. Ik heb al eens gevraagd in een topic waar gasten wel kunnen posten of hij zich wou registreren
Je hebt een vermoeden, maar je weet niet zeker wat hij doet. Het sessiesysteem is namelijk niet zo exact. Zo worden IP's van bezoekers bij elke actie opnieuw in de lijst toegevoegd, terwijl de vorige nog 5 minuten zichtbaar is. Waarschijnlijk heeft hij gewoon 1 scherm open.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gesloten