Mischien weet er iemand raad bij mijn probleem alvast bedankt voor eventuele hulp.Algemene fout
Could not insert new group
DEBUG MODE
SQL Error : 1136 Column count doesn't match value count at row 1
INSERT INTO phpbb_groups (group_type, group_name, group_description, group_moderator, group_single_user, group_color) VALUES (1, 'Sponsor', 'Sponsor', 2, group_allow_email, '0', '0')
Line : 423
File : admin_groups.php
Probleem bij groupsbeheer
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Probleem bij groupsbeheer
Wanneer ik een nieuwe group wil aanmaken krijg ik volgende error
Deze file is al in lange tijd niet bewerkt geweest Paul en nu ik (Extend Rank Color.) heb geplaatst zou ik graag de fout opgelost krijgen maar het probleem is al van lange tijd voor het plaatsen van (Extend Rank Color.)
Dus zou ik echt niet weten waar ik de fout moet opsporen gezien mijn kennis phpBB maar gering is.
Alvast dank
Dus zou ik echt niet weten waar ik de fout moet opsporen gezien mijn kennis phpBB maar gering is.
Alvast dank
@Prophecy
Ik heb de error al geruime tijd en hoevde niet echt groepen toe te voegen en heb er nooit geen aandacht meer aan geschonken
Dus is dit voor mij nu zoeken naar een speld in een hooiberg
Daar zit het hem juist ik zou het echt niet weten.Dat is niet nodig, de error zegt genoeg, welke MOD heb je geïnstalleerd met betrekking tot de usergroups?
Ik heb de error al geruime tijd en hoevde niet echt groepen toe te voegen en heb er nooit geen aandacht meer aan geschonken

Dus is dit voor mij nu zoeken naar een speld in een hooiberg

De gevraagde file Paul
file name: admin_groups.php
file size: 17843 bytes
File number: 00408263
file link: http://www.sendmefile.com/00408263
file size: 17843 bytes
File number: 00408263
file link: http://www.sendmefile.com/00408263
Het heeft iets te maken met een mod die emails naar een groep ofzo toestaat vermoed ik.
Ik vermoed dat dit:
Dit moet worden:
Ik vermoed dat dit:
Code: Selecteer alles
$sql = "INSERT INTO " . GROUPS_TABLE . " (group_type, group_name, group_description, group_moderator, group_single_user, group_color)
VALUES ($group_type, '" . str_replace("\'", "''", $group_name) . "', '" . str_replace("\'", "''", $group_description) . "', $group_moderator, group_allow_email, '0', '$group_color')";
$sql = "INSERT INTO " . GROUPS_TABLE . " (group_type, group_name, group_description, group_moderator, group_single_user, group_allow_email, group_color)
VALUES ($group_type, '" . str_replace("\'", "''", $group_name) . "', '" . str_replace("\'", "''", $group_description) . "', $group_moderator, '0', '$group_color')";
Ik heb de aanpassing uitgevoerd Paul en krijg nog steeds
DEBUG MODE
INSERT INTO phpbb_groups (group_type, group_name, group_description, group_moderator, group_single_user, group_allow_email, group_color) VALUES (1, 'Sponsor', 'Sponsor', 2, '0', '0')
$sql = "INSERT INTO " . GROUPS_TABLE . " (group_type, group_name, group_description, group_moderator, group_single_user, group_allow_email, group_color)
VALUES ($group_type, '" . str_replace("\'", "''", $group_name) . "', '" . str_replace("\'", "''", $group_description) . "', $group_moderator, '0', '$group_color')";
VALUES ($group_type, '" . str_replace("\'", "''", $group_name) . "', '" . str_replace("\'", "''", $group_description) . "', $group_moderator, '$group_allow_email','0', '$group_color')";
Nog steeds krijg ik volgende foutmelding
File Upload is successful:
file size: 17851 bytes
File number: 00409204
file link: http://www.sendmefile.com/00409204
Ik voeg nogmaal de file toe die ik reeds op jou aanraden heb bijgewerkt PaulAlgemene fout
DEBUG MODE
INSERT INTO phpbb_groups (group_type, group_name, group_description, group_moderator, group_single_user, group_allow_email, group_color) VALUES (1, 'sponsor', 'sponsor', 2, '0', '0')
File Upload is successful:
file size: 17851 bytes
File number: 00409204
file link: http://www.sendmefile.com/00409204