[KIJK] Computer Café
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Computer Café
Laatst gewijzigd door Stef op 23 jan 2004, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
wat heb je veel gedaan man
die hele languagefile nu nog aanpassen
enne er zijn meer OSsen dan unix, win of dos!
MS-DOS, FreeDOS, beOS (Zeta), Linux, OS/2, FreeBSD, OpenBSD, MacOS, Spine (2k), Aegis, Express, Flux, Yoctix, UniqueOS, XOS, AntaresOS, EOS, LOS, SQOS, KOS, LittleOS, TINOS, NachOS, Xinu, Tao OS (Elate), ConiX, JavaOS, PalmOS, Solaris-MC, Spring, SuperDOS, RomDOS, Real32, Multiuser DOS, ReactOS, etc. etc. etc.

die hele languagefile nu nog aanpassen

enne er zijn meer OSsen dan unix, win of dos!
MS-DOS, FreeDOS, beOS (Zeta), Linux, OS/2, FreeBSD, OpenBSD, MacOS, Spine (2k), Aegis, Express, Flux, Yoctix, UniqueOS, XOS, AntaresOS, EOS, LOS, SQOS, KOS, LittleOS, TINOS, NachOS, Xinu, Tao OS (Elate), ConiX, JavaOS, PalmOS, Solaris-MC, Spring, SuperDOS, RomDOS, Real32, Multiuser DOS, ReactOS, etc. etc. etc.

-sorry, ik heb geen tijd meer voor phpBB-
SuperNova schreef: MS-DOS, FreeDOS, beOS (Zeta), Linux, OS/2, FreeBSD, OpenBSD, MacOS, Spine (2k), Aegis, Express, Flux, Yoctix, UniqueOS, XOS, AntaresOS, EOS, LOS, SQOS, KOS, LittleOS, TINOS, NachOS, Xinu, Tao OS (Elate), ConiX, JavaOS, PalmOS, Solaris-MC, Spring, SuperDOS, RomDOS, Real32, Multiuser DOS, ReactOS, etc. etc. etc.

Hahaha Meld je liever aan en zet het daar neerSuperNova schreef:moet ik soms verder gaan

Maken we er gewoon een heel groot Besturings Systeem discussie van

Language files zijn aangepast. (Niet door mij maar door de mede admin)
Dus als er nog foutjes in zitten moeten je maar even bij bugs zetten.
ik zou alleen zeggen! Meld je aan! Praat mee!
weet ik, maar als je dan namen gaat noemen in de beschrijven kan je er ook nog bijzetten..
emulegOS, OS/A65, minix, menuetOS, oberon, v2os, PTS, RDOS, Seal, Petros, QNX, OpenQNX, NetBSD, OpenBeOS, SkyS, Clicker32, ModulOS, ZealOS, OppcOS, Odin, Cerafix, ROME, GazOS, MenuetOS, Nucleus, ChaOS, Mobius, Brix, GeekOS, Flamethrower OS, NewOS, AROS, L4, Askemos, TinyOS, Tunes, AdaOS, Roadrunner/pk, XO/2, BozOS, Coldforth, Yamit, xMach, CefarixOS, Spin, Scout, GO, ShawnOS, Paramecium, uOS, VINO, etc. etc.
noem dus maar geen namen
als er trouwens iemand een dualboot wil, ze zeggen dat de BozOS system kleiner is dan 5% van win98 notepad.exe, en die is bij mij zo'n 56 kb groot, dus das ongeveer 1 kb
emulegOS, OS/A65, minix, menuetOS, oberon, v2os, PTS, RDOS, Seal, Petros, QNX, OpenQNX, NetBSD, OpenBeOS, SkyS, Clicker32, ModulOS, ZealOS, OppcOS, Odin, Cerafix, ROME, GazOS, MenuetOS, Nucleus, ChaOS, Mobius, Brix, GeekOS, Flamethrower OS, NewOS, AROS, L4, Askemos, TinyOS, Tunes, AdaOS, Roadrunner/pk, XO/2, BozOS, Coldforth, Yamit, xMach, CefarixOS, Spin, Scout, GO, ShawnOS, Paramecium, uOS, VINO, etc. etc.
noem dus maar geen namen

als er trouwens iemand een dualboot wil, ze zeggen dat de BozOS system kleiner is dan 5% van win98 notepad.exe, en die is bij mij zo'n 56 kb groot, dus das ongeveer 1 kb

SuperNova schreef:weet ik, maar als je dan namen gaat noemen in de beschrijven kan je er ook nog bijzetten..
noem dus maar geen namen

En post ze op Computer Café -> iedereen doet het waarom jij niet.
Kun je nog mensen helpen bij je favorieten hobby ook nog!!

nah, ik heb er toch geen tijd voor, sorry.
maar mail me maar als er 100 leden zijn, dan wordt dat mijn standaard computersupport forum.
nu heb ik nog http://www.computerproblemen.info met een webmaster die goed kan helpen (en amper leden)
maar mail me maar als er 100 leden zijn, dan wordt dat mijn standaard computersupport forum.
nu heb ik nog http://www.computerproblemen.info met een webmaster die goed kan helpen (en amper leden)