geen emails meer krijgen als iemand zich aanmeld
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

geen emails meer krijgen als iemand zich aanmeld
ik heb de Account Activation Overview geinstalleerd maar nu krijg ik alsnog mail dat er nieuwe gebruikers zijn aangemeld op me forum hoe kan ik uitzetten dat ik die mail krijg want kan het nu op me admin pannel zien
groetjes halsiemp3
groetjes halsiemp3
Heb je account activation nu ook wel weer naar een andere waarde gezet dan?
Ik weet niet hoe dat werkt met die MOD maar als je account activation om Admin heb staan krijgen alle admins een mail.
ALs je hem op User zet zal jouw mod waarschijnlijk geen nut hebben. (dus dat wil je ook niet)
Ik denk dat er een 4de optie bij is gemaakt met die MOD.
Ik weet niet hoe dat werkt met die MOD maar als je account activation om Admin heb staan krijgen alle admins een mail.
ALs je hem op User zet zal jouw mod waarschijnlijk geen nut hebben. (dus dat wil je ook niet)
Ik denk dat er een 4de optie bij is gemaakt met die MOD.
Hoe heb je de accountend aktivatie staan,
Moet de beheerder zelf de accountends aktiveren of moeten de gebruikers dat zelf doen?
Dat kun je inzien in het Administratie paneel, onder algemeen beheer, configuratie.
Moet de beheerder zelf de accountends aktiveren of moeten de gebruikers dat zelf doen?
Dat kun je inzien in het Administratie paneel, onder algemeen beheer, configuratie.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
In includes/ucercp_register moet je dit:
..tussen /* en */ zetten. Als het goed is.. Let op dat je dan ook geen mailtjes meer krijgt als iemand z'n account aanpast, en deze opnieuw geactiveerd moet worden.
Code: Selecteer alles
if ( $board_config['require_activation'] == USER_ACTIVATION_ADMIN )
{
$sql = "SELECT user_email, user_lang
FROM " . USERS_TABLE . "
WHERE user_level = " . ADMIN;
if ( !($result = $db->sql_query($sql)) )
{
message_die(GENERAL_ERROR, 'Could not select Administrators', '', __LINE__, __FILE__, $sql);
}
while ($row = $db->sql_fetchrow($result))
{
$emailer->from($board_config['board_email']);
$emailer->replyto($board_config['board_email']);
$emailer->email_address(trim($row['user_email']));
$emailer->use_template("admin_activate", $row['user_lang']);
$emailer->set_subject($lang['New_account_subject']);
$emailer->assign_vars(array(
'USERNAME' => preg_replace($unhtml_specialchars_match, $unhtml_specialchars_replace, substr(str_replace("\'", "'", $username), 0, 25)),
'EMAIL_SIG' => str_replace('<br />', "\n", "-- \n" . $board_config['board_email_sig']),
'U_ACTIVATE' => $server_url . '?mode=activate&' . POST_USERS_URL . '=' . $user_id . '&act_key=' . $user_actkey)
);
$emailer->send();
$emailer->reset();
}
$db->sql_freeresult($result);
}