Op weg naar phpBB3: Release Candidate 1
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Goh als je daar toch aan denkt...Bee schreef:Okee, misschien heb ik een nadeel gevonden, wat mij niet eens wat opgevallen, maar iemand anders helaas wel
GCP spreek je uit als geeceepee, als je het een beetje fout zegt, zeg je gayceepee
IS me niet eens opgevallen
lijkt me het besten om er gewoon niet over naar te denken
En gewoon Gee Cee Pee zeggen

Waar staat de link van de download van de laaste beta versie zag op phpbb.com al weer een over een beta 2 gesproken werd. En als de final 3.0 er is word er dan ook een update ontwikkeld zodat je van 2.21 naar 3.0 kan gaan incl alle mod`s of moet je dan de hele phpbb opnieuw erop zetten en hoe zit dat dan met je berichten en gebruiker
gr paul

gr paul
ja had er overheen gelezen heb hem inmiddels geinstaleerd en een beetje allefuncties getest en gekeken vind heel veel optie`s wel fijn ook heel functies die nu standaard zijn geworden die je eerste dmv mods moest toevoegen
gr paul
http://www.paulusb.nl/phpbb3
paul schreef:1. Vanaf RC is het zinvol. Dan zijn er enkel nog de hoognodige wijzigingenXP-Rene schreef:1. Ik denk dat het pas zinvol is om te vertalen vanaf het moment dat de nieuwe software de eerste (public)release heeft gehad. (De Final dus...)
2. Indien er nog vertalers gewenst zijn, stel ik mij bij deze beschikbaar.
De komende maanden heb ik er 's avonds wel tijd voor.
3. Betekent phpBB3 dan ook automatisch dat alle bestaande mods hierop niet werken?
4. Ik persoonlijk vermoed dat de eerste Final net na de zomer gaat verschijnen.
2. -
3. Jep
4. Ehm, ik weet het niet. Het duurt denk ik nog wel een tijdje voor de final komt.
3.nou dan word updaten voor de meeste nog een feest als alle mod`s niet samen werken met 3.0 dus dat zou betekenen dat veel mensen nog op 2.xx blijven draaien omdat bepaalde mods gewoon weg niet samen werken of dat er update`s voor zijn bijv. een grote mod die ik gebruik de garagemod.
ja dan zullen de mensen die hun site willen updaten eerste de site van allemods moeten ontrekken en dan updaten en dan alle mods terug plaatsen mits die beschikbaar zijn voor 3.0 
o dan hoop ik ook dat ze bij site`s zoals phpbbhacks de mods gaan onderverdelen per phpbb versie. en hopen dat er snel een paar mooi template`s komen anders zelf maken kan ook altijd

o dan hoop ik ook dat ze bij site`s zoals phpbbhacks de mods gaan onderverdelen per phpbb versie. en hopen dat er snel een paar mooi template`s komen anders zelf maken kan ook altijd

Laatst gewijzigd door PaulusB op 03 jul 2006, 11:58, 3 keer totaal gewijzigd.
Je moet niet zien dat Modifications nodig zijn voor phpBB3, je zou het kunnen overwegen mocht je ergens een tekortkoming ontdekken.PaulusB schreef:3.nou dan word updaten voor de meeste nog een feest als alle mod`s niet samen werken met 3.0 dus dat zou betekenen dat veel mensen nog op 2.xx blijven draaien omdat bepaalde mods gewoon weg niet samen werken of dat er update`s voor zijn bijv. een grote mod die ik gebruik de garagemod.

nouja zoiets als de garage mod zit er niet inStef schreef:Je moet niet zien dat Modifications nodig zijn voor phpBB3, je zou het kunnen overwegen mocht je ergens een tekortkoming ontdekken.PaulusB schreef:3.nou dan word updaten voor de meeste nog een feest als alle mod`s niet samen werken met 3.0 dus dat zou betekenen dat veel mensen nog op 2.xx blijven draaien omdat bepaalde mods gewoon weg niet samen werken of dat er update`s voor zijn bijv. een grote mod die ik gebruik de garagemod.

Salomon schreef:Ik he ook gemerkt dat heel veel phpBB 2 MOD's in drie standaard zitten.
Voorbeeld:
- Custom Profile Fields
- Grote delen van CH
- Custom BBCode
- Die mod zelf kleuren ranks aanmaken (weet niet meer hoe die heeto)
En nog veeeeeeeel meer.
Ja idd nog veel en veel meer ja alleen andere template er op zetten en klaar en natuurlijk invullen

Bijna alle 'requests' ideeën kwamen van phpBB2 modifications, dus het is redelijk logisch dat er features in zitten waarvoor bij phpBB2 mods worden gebruikt.Salomon schreef:Ik he ook gemerkt dat heel veel phpBB 2 MOD's in drie standaard zitten.
Voorbeeld:
- Custom Profile Fields
- Grote delen van CH
- Custom BBCode
- Die mod zelf kleuren ranks aanmaken (weet niet meer hoe die heeto)
En nog veeeeeeeel meer.