klopt dit?

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
poekelen

klopt dit?

Bericht door poekelen » 15 jul 2006, 18:22

op een ander forum schreef iemand het volgende
Ik heb de poll edit 4 users eruit gehaald en het klopt dat het even er weer is geweest. Totop heden ben ik er niet achter wat er mis gaat als een user een poll editen. Voor de user gaat het goed, Alleen in de database komt er een dubbele entry opzich niet erg. Maar als we dat na een jaar gaan bekijken zitten we met allemaal dubbele entries. En dan mag ik die handmatig gaan loskoppelen en verwijderen. Dat is de reden dat ik het uitgezet heb totdat ik er een bugfix voor had of zelf iets op gevonden had.
klopt dit ook?

DoubleJ
Contacteer:

Bericht door DoubleJ » 16 jul 2006, 15:32

het zou kunnen dat er inderdaad nog een bug in phpBB3 zit(ik neem aan dt het daar over gaat) die ervoor zorgt dat als je je poll edit, dat je entry niet gewijzigd, maar bijgeschreven wordt.

Maar phpBB3 is nog steeds in de beta status, dus kunnen dat soort bugs inderdaad nog aanwezig zijn.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 16 jul 2006, 15:36

Het klinkt meer als een mod voor phpBB 2. Hoe dan ook, je stelt je vraag niet erg duidelijk.

poekelen

Bericht door poekelen » 16 jul 2006, 15:45

dit is op een phpbb 2.0.21 forum
de admin op het forum zegt dat als een user een poll edit er dubbele entry's in de database komen te staan.
en dit zou niet gebeuren als een admin of een moderator de poll edit.

mja mijn vraag was meer, of jullie over deze 'bug wat meer wisten?

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 16 jul 2006, 15:49

Wat wordt er bedoeld met "poll edit 4 users"?

berend11

Bericht door berend11 » 16 jul 2006, 15:52

ik weet denk ik wat die bedoelt

even de pol is

wat vind je hier van??

1. mooi
2. lelijk
3. gaat wel

nu ga ik deze editen ik verander mooi in super mooi en het resultaat word dan iets van

1. super mooi
1. super mooi
2. lelijk
3. gaat wel

ik kende hem

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 16 jul 2006, 15:55

Dat zou kunnen, maar als deze bug standaard in phpBB zit zou het wel iemand opgevallen zijn. Als deze fout alleen voorkomt op een forum met mods, dan zal de oorzaak daar gezocht moeten worden.

berend11

Bericht door berend11 » 16 jul 2006, 16:09

Spambot schreef:Dat zou kunnen, maar als deze bug standaard in phpBB zit zou het wel iemand opgevallen zijn. Als deze fout alleen voorkomt op een forum met mods, dan zal de oorzaak daar gezocht moeten worden.
ik had het dacht ik ooit bij een vriend die had geen mods geinstaleert maar jah het was wel heel lang geleden dus vast een oude phpbb :p

DoubleJ
Contacteer:

Bericht door DoubleJ » 17 jul 2006, 13:33

berend11 schreef:
Spambot schreef:Dat zou kunnen, maar als deze bug standaard in phpBB zit zou het wel iemand opgevallen zijn. Als deze fout alleen voorkomt op een forum met mods, dan zal de oorzaak daar gezocht moeten worden.
ik had het dacht ik ooit bij een vriend die had geen mods geinstaleert maar jah het was wel heel lang geleden dus vast een oude phpbb :p
Ik heb even geprobeerd, maar ik kon zonder problemen op een kale phpBB mijn polls wijzigen.
Welke mods heb je allemaal op je forum geinstalleerd, het kan zijn dat een paar ervan misschien invloed hebben op de posting acties.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."

berend11

Bericht door berend11 » 17 jul 2006, 17:12

DoubleJ schreef:
berend11 schreef:
Ik heb even geprobeerd, maar ik kon zonder problemen op een kale phpBB mijn polls wijzigen.
Welke mods heb je allemaal op je forum geinstalleerd, het kan zijn dat een paar ervan misschien invloed hebben op de posting acties.
jah maar doe het is een paar keer ik had toen bij 3de keer weizigen was het ding overspannen :p

Gesloten