inloggen op de indexpagina gaat niet
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
inloggen op de indexpagina gaat niet
Wanneer ik wil inloggen via de indexpagina van mijn forum, word ik doorverwezen naar de "inlogpagina" waar ik dus nogmaals gebruikersnaam en wachtwoord moet ingeven. En dan lukt het wel.
Stel dan voor de lol log ik me terug uit, dan kom ik (zoals het hoort) op de indexpagina terecht waar het nu wel lukt om van de eerste keer in te loggen. Heeft iemand een verklaring??
De problemen zijn ontstaan na het installeren van de attach mod, of zou het toch iets met de google-reclame te maken hebben?
Niet dat dit een ramp is, dat tweemaal inloggen, maar ik wil dat mijn forum op een normale wijze draait 8)
Je kan alles testen met als gebruikersnaam/wachtwoord: test/test
Stel dan voor de lol log ik me terug uit, dan kom ik (zoals het hoort) op de indexpagina terecht waar het nu wel lukt om van de eerste keer in te loggen. Heeft iemand een verklaring??
De problemen zijn ontstaan na het installeren van de attach mod, of zou het toch iets met de google-reclame te maken hebben?
Niet dat dit een ramp is, dat tweemaal inloggen, maar ik wil dat mijn forum op een normale wijze draait 8)
Je kan alles testen met als gebruikersnaam/wachtwoord: test/test
-
- Contacteer:
Je zou eerst ook kunnen overwegen attachement-mod deinstalleren en daarna opnieuw kijken 
Maar een andere host is altijd goed Astublieft:
http://www.computer-cafe.nl/forum/viewtopic.php?t=20

Maar een andere host is altijd goed Astublieft:
http://www.computer-cafe.nl/forum/viewtopic.php?t=20
inderdaad, er staan er een paar tussen (zoals ik al bedoelde) waarbij je gratis webspace krijgt als je een abonnement hebt, beetje zinloos om internet aan te schaffen voor een beetje webspace..daar ik aanneem dat je dat al hebtComputerForum schreef:michaa113 schreef:Sinds wanneer is zonnet.nl gratis?
Ik heb een groot gedeelte van deze site afgehaald
Ik zal hem er eens uit halen ja!