hulp gevraagd mod (ontwikkeling?)

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
barduck

hulp gevraagd mod (ontwikkeling?)

Bericht door barduck » 03 okt 2006, 11:31

Ik vroeg mij het volgende af:
Ik wil in de MySQL in de user table volgende waardes bijzetten, maar weet niet hoe ik ze verder moet instellen. (dient om de leden van het forum hun persoonlijke lijst met films die ze hebben in te voegen)

filmnaam, imdb-link, of het XviD of DVD is, aantal CD's (of DVD's), de resolutie (enkel bij XviD), de bitrate.

alle waarden zelf zouden (indien dit al lukt) in de database aangebracht worden met gebruik van een csv file met deze tool:http://www.phpcsvimporter.co.uk/

Bovendien zou de search ze moeten kunnen weergeven, bvb met een extra searchveld op de index.php pagina waarbij men bvb de naam van een film ingeeft en kan zien wie deze film heeft, alles telkens weergegeven volgens de normale weergave die de template gebruikt waarin de gebruiker zit.

Wie kan mij helpen?

Juri

Bericht door Juri » 03 okt 2006, 18:22

http://www.phpbbhacks.com/searchresults ... rch_type=1

Hier even goed zoeken, hier heb ik ook een mod vandaan en gewoon handmatig het script gewijzigd dat geeft nog het beste resultaat

barduck

Bericht door barduck » 03 okt 2006, 20:24

kan je misschien een hint geven over welke mod je het dan hebt. En van php heb ik jammer genoeg geen kaas gegeten dus zelf aanpassen zal er voor mij niet inzitten vrees ik

Juri

Bericht door Juri » 04 okt 2006, 18:00

barduck

Bericht door barduck » 04 okt 2006, 19:37

doel je op de "carlist"MOD? kan je daar per gebruiker verschillende auto's insteken? Ik zal eens de support ervoor moeten nakijken denk ik, maar als ik de .php file daarvan zo vlug eens bekijk denk ik wel dat dit iets bruikbaar zou moeten kunnen opleveren. Alleen zou het wel in database moeten kunnen opgeslagen worden (wat ik dus weer niet zeker weet) zodat ik met een andere hack via een csv file de gegevens in die database voor die velden er kan insteken.

barduck

Bericht door barduck » 13 okt 2006, 06:54

ik heb ondertussen van een bevriend forum een mod in die genre gekregen, alleen werken zij met invisionboard of zo iets. Zou die aanpasbaar zijn aan phpbb? En zo ja, zou iemand dit eens kunnen bekijken?

Gesloten