wij werken met een hele oude versie van phpbb. nu heb ik al geprobeerd om te updaten met de modjes echter krijg steeds errors. Maar vraag is nu als ik de allernieuwste phpbb versie erop zet kan ik dan de data van de oude versie er op zetten, zodat alle postings en leden niet verloren gaan.
alvast bedankt voor het antwoord
Marijke
update forum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Bekijk dit onderwerp eventjes: http://www.phpbbservice.nl/viewtopic.php?t=248
Daar staan alle 2 manieren duidelijk uitgelegt omtrendt jou update vraag.
Dus dan zal je de handmatige update moeten uitvoeren.
Als je al de bestanden vervangt nu, dan ben je al je MODs (modificaties kwijt helaas)
succes ermee :thumb:
Daar staan alle 2 manieren duidelijk uitgelegt omtrendt jou update vraag.
Dus dan zal je de handmatige update moeten uitvoeren.
Als je al de bestanden vervangt nu, dan ben je al je MODs (modificaties kwijt helaas)
succes ermee :thumb:
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Dit gaat mij wel lukken, alles instaleren en daarna de modjes etc weer bijwerken, een hoop werk maar dan heb ik tenminste weer wat te doen
Alleen zit ik nog met één vraagje waarop ik eigenlijk nog steeds niet echt antwoord op gehad heb, wat toch wel het belangrijkste is.
De data die nu op ons forum staat, blijft deze bewaard, of kan ik er deze weer later opzetten.
marijke

Alleen zit ik nog met één vraagje waarop ik eigenlijk nog steeds niet echt antwoord op gehad heb, wat toch wel het belangrijkste is.
De data die nu op ons forum staat, blijft deze bewaard, of kan ik er deze weer later opzetten.
marijke