2 problemen: 1) lycos reclame 2) Dutch
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
2 problemen: 1) lycos reclame 2) Dutch
HOi, ik heb 2 problemen. 1tje komt vaker voor op dit forum denk ik en dat is lycos reclame.
Het is bij mij bijna weg alleen niet als ik naar admin en naar inloggen gaat. Dan krijg ik zo'n irri frame erbij.
en mijn 2de probleem is dat ik graag het forum in het nederlands wil hebben. Maar waar kan ik dit downloaden en hoe werkt dat dan verder.
Het is bij mij bijna weg alleen niet als ik naar admin en naar inloggen gaat. Dan krijg ik zo'n irri frame erbij.
en mijn 2de probleem is dat ik graag het forum in het nederlands wil hebben. Maar waar kan ik dit downloaden en hoe werkt dat dan verder.
greetz,
wijnand
wijnand
-
Zoek op dit forum...
Code: Selecteer alles
<noscript><noscript><plaintext><plaintext>
-
....
die werkt ook niet die staat er al in. ZOals ik al zei heb ik meerdere scripts.
onderandere die, en weet ik veelw elke allemaal... stuk of 7 verschillende op dit mometn:D
maar nogsteeds.. nogsteeds werkt die niet

onderandere die, en weet ik veelw elke allemaal... stuk of 7 verschillende op dit mometn:D
maar nogsteeds.. nogsteeds werkt die niet

greetz,
wijnand
wijnand
Re: ....
Neem netzoals ik een andere hostwijnandmet schreef:die werkt ook niet die staat er al in. ZOals ik al zei heb ik meerdere scripts.
maar nogsteeds.. nogsteeds werkt die niet![]()

by lycos zijn ze echt niet op hun achterhoofd gevallen, en hebben ze echt wel door dat men van dit soort sukkelige scriptjes verzint om banners tegen te gaan. bij lycos is je hosting helemaal gratis enja, daar staat nu eenmaal wat tegenover.
wil je geen gezeik? neem dan ook geen lycos
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
mee eens! maar dan moet lycos ook niet zeggen : "Bouw ook je eigen website! -gratis domeinnaam en zonder reclame"..Budweiser schreef:by lycos zijn ze echt niet op hun achterhoofd gevallen, en hebben ze echt wel door dat men van dit soort sukkelige scriptjes verzint om banners tegen te gaan. bij lycos is je hosting helemaal gratis enja, daar staat nu eenmaal wat tegenover.
Maarja door deze reclame heeft lycos wel aanzienelijk minder subsites...
Maareh je kunt 1 ding maar doen, andere host nemen zoals een betaalde of een andere gratis host (zonder reclame)
Ik had XSzone, maar ik ben daar mn forum kwijt geraakt toen ze servers gingen overplaatsen, en er iets
misschien met een harde schijf
Xszone is best goed, maar voorlopig nemen ze geen nieuwe accounts
aan. Ze zijn nog steeds bezig met verhuizingen
http://www.xszone.nl
misschien met een harde schijf

Xszone is best goed, maar voorlopig nemen ze geen nieuwe accounts
aan. Ze zijn nog steeds bezig met verhuizingen

http://www.xszone.nl
Jepz, hetzelfde hier, zit eigenlijk nog altijd te wachten tot xszone weer nieuwe gratis accounts aanneemt. Maar zolang ze dat nog niet doen blijf ik zoekende naar andere servers.
Voor xszone.nl had ik breezeland.com, hier ook al berucht, maar dat is wegens problemen opgedoekt. Distanthost.com schijnt ook goed te zijn, maar neemt ook geen nieuwe gratis accounts aan momenteel.
Kort samengevat, het lijkt erop dat we het voorlopig zonder gratis goede reclamevrije servers moeten doen
Voor xszone.nl had ik breezeland.com, hier ook al berucht, maar dat is wegens problemen opgedoekt. Distanthost.com schijnt ook goed te zijn, maar neemt ook geen nieuwe gratis accounts aan momenteel.
Kort samengevat, het lijkt erop dat we het voorlopig zonder gratis goede reclamevrije servers moeten doen

-
:(
Ik vind het wel gemeen..... zullen we de lycos site ff onderspammen:D
maarja, ik ken geen goeie gratis host. Tenminste ik heb wel een host, maar is van een bekende.. ga ik daar vragen hoe groot de mappen en de database mogen worden.
see ya, als iemand nog meer suggesties heeft gewoon plaatsen hoor.
maarja, ik ken geen goeie gratis host. Tenminste ik heb wel een host, maar is van een bekende.. ga ik daar vragen hoe groot de mappen en de database mogen worden.
see ya, als iemand nog meer suggesties heeft gewoon plaatsen hoor.
greetz,
wijnand
wijnand
Ahum, dat is voor hun betaalde versie, waarbij je én een gratis domeinnaam én je de reclame bespaart wordt.hotrid schreef: mee eens! maar dan moet lycos ook niet zeggen : "Bouw ook je eigen website! -gratis domeinnaam en zonder reclame"..
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!