update phpbb 2.3
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

update phpbb 2.3
Hoi,
Aangezien jullie ervaring hebben met de nieuwste versie vroeg ik me ht volgende af. Ik wil mijn forum up-date en geen berichten of instellingen verloren te laten gaan. Is dat mogelijk? ik weet namelijk ook niet precies mijn config instellingen meer.
groeten,
Loic
Aangezien jullie ervaring hebben met de nieuwste versie vroeg ik me ht volgende af. Ik wil mijn forum up-date en geen berichten of instellingen verloren te laten gaan. Is dat mogelijk? ik weet namelijk ook niet precies mijn config instellingen meer.
groeten,
Loic
Laatst gewijzigd door loic op 21 sep 2003, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
1) Back-up de database (volledig), denk eraan dat je eerst even alles controleert en de fouten repareert.
2) Delete de database en de bestanden.
3) Upload de nieuwe bestanden.
4) Installeer phpBB.
5) Zet de database terug.
6) Have fun.
Ik weet niet zeker of ik nu een belangrijk detail vergeet, dus wacht nog even een post van iemand anders af!!!
2) Delete de database en de bestanden.
3) Upload de nieuwe bestanden.
4) Installeer phpBB.
5) Zet de database terug.
6) Have fun.
Ik weet niet zeker of ik nu een belangrijk detail vergeet, dus wacht nog even een post van iemand anders af!!!
je kan de db ook gewoon laten staan hoor... lol
dus:
1. voer database update uit (alleen db!)
2. verwijder alle bestanden
3. plaats nieuwe versie bestanden
4. voer mods e.d. uit, excl. de database wijzigingen die voor mods nodig zijn want die zitten er nog in
dit zou moeten werken tenzij de nieuwe versie van de mod een wijziging in de db heeft.
dan moet je waarschijnlijk handmatig de oude versie van die mod uit je database halen en alsnog de dbupdate van de nieuwe modversie uitvoeren
dus:
1. voer database update uit (alleen db!)
2. verwijder alle bestanden
3. plaats nieuwe versie bestanden
4. voer mods e.d. uit, excl. de database wijzigingen die voor mods nodig zijn want die zitten er nog in
dit zou moeten werken tenzij de nieuwe versie van de mod een wijziging in de db heeft.
dan moet je waarschijnlijk handmatig de oude versie van die mod uit je database halen en alsnog de dbupdate van de nieuwe modversie uitvoeren
-sorry, ik heb geen tijd meer voor phpBB-