- Wat is het probleem? forum zwart !
Wanneer ontstond het probleem? na verandering template
Adres van je forum: http://http://anne.messageboard.nl/22364/
Ik heb mij vandaag aangemeld voor zo'n gratis forum en was er een beetje mee aan het 'klungelen'.
Nu was ik met de templates bezig en heb daar een zelf geinstalleerde (???? tja hoe weet ik ook niet meer.... ben niet erg handig eerlijk gezegd) template uitgekozen.
Vanaf dat moment is mijn forum zwart waarin je nog wel wat icoontjes ed kan zien.
Nu is mijn probleem dat ik niet meer bij mijn admin paneel kan komen zodat ik die fout kan herstellen....
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan herstellen?
(Hmmm ik zie dat de link hier niet werkt en het beeld kopieeren hiernaar toe heeft ook al geen nut... hopelijk snapt iemand wat ik bedoel?)
Forum geeft zwart beeld!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Forum geeft zwart beeld!
Support Template
Bedankt voor je advies maar juist het bereiken van het beheerderspaneel wil niet lukken.....
Heb zelfs bijv al de pagina gecopieerd naar word om wijs te kunnen worden uit de tekens maar na twee uren proberen heb ik dat opgegeven....
Is er geen andere mogelijkheid om erbij te kunnen komen?
Anders zie ik geen andere mogelijkheid dan een nieuw forum te starten en dat lijkt me ook zo zonde van de ruimte....
Heb zelfs bijv al de pagina gecopieerd naar word om wijs te kunnen worden uit de tekens maar na twee uren proberen heb ik dat opgegeven....
Is er geen andere mogelijkheid om erbij te kunnen komen?
Anders zie ik geen andere mogelijkheid dan een nieuw forum te starten en dat lijkt me ook zo zonde van de ruimte....
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ah oke....
Maar hoe krijg ik die credits?
Had er nog geen omdat ik het forum gister pas had aangevraagd....
Ik denk er hard over om maar een nieuwe te starten, is de korste klap lijkt me...
In ieder geval bedankt voor jouw hulp!!!
(enneh, jouw forum spreek mij ook wel aan, ik denk dat ik mij daar inschrijf!
)
Groetjes, Ingrid
Maar hoe krijg ik die credits?
Had er nog geen omdat ik het forum gister pas had aangevraagd....
Ik denk er hard over om maar een nieuwe te starten, is de korste klap lijkt me...
In ieder geval bedankt voor jouw hulp!!!
(enneh, jouw forum spreek mij ook wel aan, ik denk dat ik mij daar inschrijf!

Groetjes, Ingrid