Je kan niet zo snel na je laatst geplaatste bericht een ander plaatsen, probeer het later nog eens.
Ik krijg dit telkens, terwijl ik niks heb verandert, niet aan de instellingen noch achter de schermen.
Ook zoeken op nieuwste berichten geeft ie deze fout aan. Waarom gebeurt dit?!?!?!
Forum, geen berichten meer plaatsen??????
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

scherp opgemerkt *kuch*_<>-<>_ schreef:Dat is een zoek interflood functie die kan jij aanpassen in je administratie paneel hoeveel de wacht poging moet zijn.
Ik kan me herineren dat dat in phpBB is ingebouwd ivm ddos tegen te gaan.

Anyway, ik gok dat de servertijd (en daarmee de tijd van je forum) terug gezet is.
Probleem wat je dan namelijk krijgt is dat op het moment dat je forum nog de juiste datum/tijd heeft (bijvoorbeeld 12 februari om half 9) je een post plaatst. Als daarna per abuis de servertijd een maand terug gaat, en er dus een flood interval ingesteld staat van 15 seconden, dan krijg je dus het probleem dat hij je posts niet accepteert. Hij kijkt namelijk wanneer jij voor het laatst gepost hebt (in mijn voorbeeld 12 feb om half 9), en aangezien het forum denkt dat het op dat moment 12 januari om half 9 is, dus dat wordt dan 1 maand en 10 seconden wachten

Wat je kunt proberen is een nieuw accountje aan te maken, en daarmee een post plaatsen, en ten eerste kijken of dit werkt, en ten tweede welke tijdsaanduiding je bij dat account krijgt.
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !