forum om op te testen
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

forum om op te testen
Bestaat er soms geen forum bv waar je als beginner kan proberen om mods te instaleren en zo zodat je dat daar kan proberen voor je het uiteindelijk op je eigen forum uitvoerd 

Kan ik dan op mijn domein een forum zetten waar ik enkel testen kan op doen_<>-<>_ schreef:je kan toch een test forum maken op je eigen domein?
eventueel zou je het ook locaal doen dat je van je pc een kleine servertje maakt dat kan je doen met xammp simpelste oplossing
dus bij het bestaande forum dat ik nu heb kan ik nog een forum zetten op mijn host waar ik naar hartelust testjes kan uitvoeren?
Je dan kan je gewoon waar je je eigen forum hebt lopen een extra forum installeren.red wodka schreef:Kan ik dan op mijn domein een forum zetten waar ik enkel testen kan op doen_<>-<>_ schreef:je kan toch een test forum maken op je eigen domein?
eventueel zou je het ook locaal doen dat je van je pc een kleine servertje maakt dat kan je doen met xammp simpelste oplossing
dus bij het bestaande forum dat ik nu heb kan ik nog een forum zetten op mijn host waar ik naar hartelust testjes kan uitvoeren?
En daar test je alles op

Jepz die gebruik ik voor me MODs xammp en kan gewoon nog gebruiken als computer , zit er zelfs nu achtersimvader schreef:Maar kan ik dan gewoon doen met mn pc wat ik normaal ook doe?

hier kan ik dus zien hoe ik een forum instaleer
moet ik dan bij domeinnaam mijn domeinnaam van mijn bestaant forum invullen of moet ik daar bv http://www.testforum .be van maken zodat ik weet dat da mijn testforum is
moet ik dan bij domeinnaam mijn domeinnaam van mijn bestaant forum invullen of moet ik daar bv http://www.testforum .be van maken zodat ik weet dat da mijn testforum is
ja dat kan je moet via phpmyadmin dan een backup maken van je database.
Dat kan je doen als je in phpmyadmin bent en de jusite database hebt geselecteerd.
Klik je op exporteer vervolgens wordt er een bestand ter download aan geboden.Dat accepteer je.
Vervolgens selecteer je nu in phpmyadmin de database waarvan je de backup wilt uploaden.
en je gaat naar het kopje sql en je geeft de locatie van het bestand aan bij bladeren.
en zodra dat klaar is klik je op oke.
En dan heb je de database van je forum in je tes forum.
Eventueel kan dat ook met Bigdump
Dat kan je doen als je in phpmyadmin bent en de jusite database hebt geselecteerd.
Klik je op exporteer vervolgens wordt er een bestand ter download aan geboden.Dat accepteer je.
Vervolgens selecteer je nu in phpmyadmin de database waarvan je de backup wilt uploaden.
en je gaat naar het kopje sql en je geeft de locatie van het bestand aan bij bladeren.
en zodra dat klaar is klik je op oke.
En dan heb je de database van je forum in je tes forum.
Eventueel kan dat ook met Bigdump