Bee schreef:Vanavond gaat phpBB.com down, dus heb ik alvast de bar zo ingericht, dat je hier voor die twee uur geen toegang niet kan afkicken (Voornamelijk Paul heeft dat erg hard nodig natuurlijk)
Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
phpbb weer down ...paul schreef:Bee schreef:Vanavond gaat phpBB.com down, dus heb ik alvast de bar zo ingericht, dat je hier voor die twee uur geen toegang niet kan afkicken (Voornamelijk Paul heeft dat erg hard nodig natuurlijk)
paar dagen geleden ook, phpbbstyles is ook down, smartor is ook down en ik moet alles van men forum afhebben tegen morgen ...
- Jan
- Contacteer:
Op phpBBHacks.com vind je alles wat je bij smartor en/of phpBBStyles vind, hoor!mr.Stone schreef:phpbb weer down ...paul schreef:Bee schreef:Vanavond gaat phpBB.com down, dus heb ik alvast de bar zo ingericht, dat je hier voor die twee uur geen toegang niet kan afkicken (Voornamelijk Paul heeft dat erg hard nodig natuurlijk)
paar dagen geleden ook, phpbbstyles is ook down, smartor is ook down en ik moet alles van men forum afhebben tegen morgen ...
phpBB.com bedoel je? Dies niet down, werkt perfect hier.mr.Stone schreef:phpbb weer down ...paul schreef:Bee schreef:Vanavond gaat phpBB.com down, dus heb ik alvast de bar zo ingericht, dat je hier voor die twee uur geen toegang niet kan afkicken (Voornamelijk Paul heeft dat erg hard nodig natuurlijk)
-
Bertie
Niet alle, alleen phpBB.com en phpBBstyles.BetaDevil schreef:gisteren waren ook zo'n beetje alle phpBB-sites offline....
Maar gisteren was het up en down voor phpBB.com dat heb je als bertie wakker wordt
Gisteren nekte phpBB.com met downtime en paul was toen wel offline hmm dat is heel toevallig :>
Grapje paul
-
Bertie
Idd Gisteren middag, avond, trage load , en toen 2.5 uur en down en up.paul schreef:Gister was er gewoon een kleine storing van 2.5, meer niet.
Maar ja dat heb je als paul de stekker uit het stopcontact haalt.
Ach ja nu is alles weer koek en ei
Laatst gewijzigd door Bertie op 10 mar 2007, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bertie
-
Bertie