mijn vraag aan het GEHELE TEAM van phpbb.nl is: hoe wordt je website bekend?
ik heb nu al een tijdje een website maar bijna niemand komt erop (alleen mijn vrienden

ik heb die website niet voor niets opgezet, dus kan iemand me hiermee helpen?
steefaman schreef:volgens mij noemen SOMMIGE mensen spam maar jah, iemand vraagt er om
de link is http://www.storystudios.nl en ja ik betaal ervoor...
mijn doel: om mense aan het lagge te maken!
ik hou nou eenmaal van laggen
Lol dat je sneller gevonden wordt door Google, en andere zoekbots.Jan Marques schreef:Search Engine Optimization
Dat je rap gevonden wordt via Google, Altavista, Y!, Live ed.
Ik sta met mijn site als je zoekt eerste in google met freelance scripter. Geen promotie, geen unieke site. Enigste wat ik had was een link op de site van Jonsvenn schreef:Lol dat je sneller gevonden wordt door Google, en andere zoekbots.Jan Marques schreef:Search Engine Optimization
Dat je rap gevonden wordt via Google, Altavista, Y!, Live ed.
SEO bevat meer dan dat, het doel ervan is je site optimaliseren om in google te komen en hoger in google komen. Het zijn meestal truck's die niet mogen of niet werken. Maar een truck die wel goed is is bijvoorbeeld je links niet als hier defineren maar als woord of zelfst stukje zin, dat is beter voor google, hun zoekindex verbeterd en jouw site krijgt een hogere kwaliteit.
Links als auto's & moto naar een site over phpbb, zal vermoed ik een omgekeerd effect hebben. Maar zover was je waarschijnlijk ookal.
SEO kan tot in het oneindige, maar ik raad iedereen aan toch wel eens enkele sites te lezen.
Eigen content vind ik heel belangrijk, zo blijf ik steeds bij enkele sites plakken, omdat ze scripts aanbieden die veelvoorkomend zijn, en handig !
Natuurlijk is het allemaal niet nodig volgens Paul maargoed mocht je het toch willen proberen.
En U heeft waarschijnlijk nog nooit de SEO mod getest ? Hij heeft weldegelijk effect. Of ze altijd 100% nodig zijn is een andere zaak. Meta's hebben volgens mij enkel effect op omschrijvingen. Om forums te tonen, denk ik dat een rss feed of sitemap wel handig is. google kan er met 2 klikken aan alle topics. Terwijl dat er anders soms 3-4 zouden zijn. Maargoed het is nog steeds geen exacte wetenschap.Ramon Fincken schreef:seo is bull*** vind ik voor phpbb. Met alleen meta tags en inbound links kom je een HEEL eind.
Daarnaast moet je forum natuurlijk content bevatten.
En thats it ! Actief forum, en die punten werken bij mij altijd prima
Meta tags hebben geen zin, geen enkele grote zoekmachine kijkt ernaar meer. SEO kan wel degelijk zin hebben, maar zeker geen 100%.Ramon Fincken schreef:seo is bull*** vind ik voor phpbb. Met alleen meta tags en inbound links kom je een HEEL eind.
Daarnaast moet je forum natuurlijk content bevatten.
En thats it ! Actief forum, en die punten werken bij mij altijd prima