http://beta.colorizeit.com/index.php
Nee, wat je doet is je submit je stijl archief, en een screenshot. Het screenshotje wordt gebruikt om je het resultaat voor en na het toepassen van de kleuren te kunnen zien, een soort preview als het ware.Zero Override schreef:Aha, dus daar maakte je snel die screenshotjes mee!
Jawel, alle plaatjes en alle kleur referenties in zowel CSS als andere bestanden wordt geconverteerd, het is ook mogelijk om met deze tool bijvoorbeeld een wordpress thema of ander thema van andere software te gaan kleuren.paul schreef:wat ik begreep van een aantal andere, (Zelf niet getest) is dat niet alle afbeeldingen nog geconverteerd worden, en je dit dus daarna alsnog zelf moet doen.
Helaas hebben wij het niet over dezelfde screenshotjes!DoubleJ schreef:Nee, wat je doet is je submit je stijl archief, en een screenshot. Het screenshotje wordt gebruikt om je het resultaat voor en na het toepassen van de kleuren te kunnen zien, een soort preview als het ware.
Hierna ben je in staat om de stijl een eigen naam te geven en hem te downloaden, dan worden alle kleur referenties in de stijl(hexa decimale getallen) en de plaatjes herkleurt en opnieuw in een archief geplaatst die je dan download.
Aha, dan heb ik niks gezegd!ElbertF schreef:Die screens kwamen niet daar vandaan hoor, met PhotoShop oid. gaat 't nog sneller.
Ach, alle kleuren zijn er toch mee te genereren?Kevinos schreef:Het werkt ook niet echt lekker, maar is opzich wel een leuk idee. Als je een beetje door hebt hoe het werkt kan je er wellicht iets leuks mee maken.
Jammer dat je zelf geen kleuren kan opgeven
Het is geen photoshop he.....ElbertF schreef:Grijstinten mis ik inderdaad ook.
Der staat:ElbertF schreef:'t Eerste wat ik dacht was, laat ik 's een mooie grijze stijl maken. Je komt een heel eind door de "saturation" op nul te zetten, maar er zou nog een "lightness" optie in mogen.
Je kan nu 5 afbeeldingen uploaden en die ook laten meekleuren.emrulez schreef:Hoe kan je na het maken van een eigen stijlkleur er bijpassende Nl afbeeldingen voor maken/krijgen?