Verloren TPL
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Verloren TPL
Hey!
Ik heb een probleem... ik volgde deze tutorial: http://www.phpbb-nl.com/images/tutorial ... tes_NL.txt en nu moest ik install.tpl veranderen... ik ben gaan zoeken, maar ik heb deze tpl helemaal niet! hoe kan dat nu!
Groetjes
Ik heb een probleem... ik volgde deze tutorial: http://www.phpbb-nl.com/images/tutorial ... tes_NL.txt en nu moest ik install.tpl veranderen... ik ben gaan zoeken, maar ik heb deze tpl helemaal niet! hoe kan dat nu!
Groetjes
vandaan halen?
Hey Timgoud
Waar kan ik die nu nog vandaan halen dan?!
Groetjes
Waar kan ik die nu nog vandaan halen dan?!

Groetjes
waar kan ik dat zien dan?
waar kan ik zien welke mod ik heb?!
Re: waar kan ik dat zien dan?
Dat kan je merken aan dat er op je forum meer functionaliteit is dan hier op dit forum. Op dit forum zijn namelijk geen MODificaties geinstalleerd.Tinkaatje schreef:waar kan ik zien welke mod ik heb?!
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
server down
Hey FlorisD!
Thanks... maar ik kan het nu allemaal niet bekijken merk ik net, want de server doet het ineens niet meer
Maar aan de hand van mijn MOD... kan ik kijken welke install.tpl ik mis?
Alvast bedankt!
Thanks... maar ik kan het nu allemaal niet bekijken merk ik net, want de server doet het ineens niet meer

Maar aan de hand van mijn MOD... kan ik kijken welke install.tpl ik mis?
Alvast bedankt!
Re: Indeed...
Je moet wel wat HTML kennen om de stijl aan te passen.Tinkaatje schreef:Thanks... vergeten![]()
![]()
Hey maar eh hoe kan ik de hele style aanpassen aan mijn website.. dus de header overnemen en achtergrond? Ik kan namelijk totaal geen PHP en een klein beetje HTML... is het hopeloos?
Om de bovenkant van alle pagina's aan te passen open je templates/subSilver/overall_header.tpl in kladblok (of soortgelijk programma) en ga je daar aan de slag in de HTML.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting