pagina's uit buffer krijgen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

pagina's uit buffer krijgen
Ik ben begonnen met een eigen stijl te maken voor phpbb3 forum, maar nu kwam ik tot de constatatie dat hij zijn pagina's in zijn buffer houdt. Met als gevolg dat ik eerst via het admin pannel die buffer moet legen, alvorens ik de nieuwe veranderingen in de browser zie.
Kan ik dit ergens uitschakelen ?
En bestaat er een mogelijkheid (of tutorial) waarbij je je login van zon' phpbb forum, kan koppelen aan het bestaand cms systeem ?
Kan ik dit ergens uitschakelen ?
En bestaat er een mogelijkheid (of tutorial) waarbij je je login van zon' phpbb forum, kan koppelen aan het bestaand cms systeem ?
Re: pagina's uit buffer krijgen
Bij laad-opties heb je wel een mogelijkheid om templates te herladen bij een wijziging (hercompileer oude stijl componenten:).
Kan je ervoor zorgen dat hij dat helemaal niet doet ? Dit is namelijk ubervervelend wanneer je bezig bent aan de templatebestanden.
Ja, namelijk die optie waar Elbert over spreekt op "nee" te zetten.
Heb ik op neen gezet, maar dit verandert niets !! Hij blijft de bestanden vanuit zijn buffer parsen ook naar ctrl+F5 te drukken.Stef schreef:Ja, namelijk die optie waar Elbert over spreekt op "nee" te zetten.
Alle buffers gereset?
Inderdaad, hij blijft ze maar bufferen. Test het maar even uit, je zal wel zien.
Als je zelf even cache/ leegt, dan zou het zeker moeten werken.