Activatie mail wordt niet gestuurd naar hotmail adressen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Activatie mail wordt niet gestuurd naar hotmail adressen
Het gaat hier om een 3 RC4 forum waarbij nieuwe gebruikers die met een @hotmail adres registreren geen activatie mail ontvangen. Dit heeft tot gevolg dat we ze zelf moeten activeren.
Iemand enig idee wat er mis kan zijn?
All About Phones.nl | GSM'S | Telecomnieuws | Ondersteuning | PDA'S |PDA Programma's | Nieuwe Rom's | Thema's | All About Phones.nl
Re: Activatie mail wordt niet gestuurd naar hotmail adressen
Hoogst waarschijnlijk belanden de mails in de ongewenste post, laat ze daar eerst kijken.
Nope, ik heb het namelijk gisteren avond ook bij mijn msn adres getest en heb nergens wat binnen gekregen. Dus daar ligt het niet aan..ElbertF schreef:Hoogst waarschijnlijk belanden de mails in de ongewenste post, laat ze daar eerst kijken.
All About Phones.nl | GSM'S | Telecomnieuws | Ondersteuning | PDA'S |PDA Programma's | Nieuwe Rom's | Thema's | All About Phones.nl
dan ligt het toch echt aan je eigen set-up.
Ik heb tot nu toe 3 handmatige activaties moeten doen..
2x een incorrect e-mail adres
en 1tje had de mail weggegooid.
Missch moet je je e-mail adres eens checken of die wel dingen verstuurd, want het forum zou het wel gewoon moetn doen.
Missch moet je je e-mail adres eens checken of die wel dingen verstuurd, want het forum zou het wel gewoon moetn doen.
Alle andere worden dus wel geactiveerd en als ik via het board een herinneringmail stuur dan komt het gelijk aan. Ik hou het voorlopig wel in de gaten.Felagund schreef:dan ligt het toch echt aan je eigen set-up.
hmm ik heb het zelfde probleem
ik krijg constant emailtjes dat mensen geen mail krijgen?
dat is niet echt leuk -,-
en die ene link is phpbb 2.0
ik krijg constant emailtjes dat mensen geen mail krijgen?
dat is niet echt leuk -,-
en die ene link is phpbb 2.0
En weet je zeker dat ze wel verstuurd worden?
heb hetzelfde probleem.. wel naar kopie email adres maar hotmail niet..
Ligt aan je server, hier werkte het ook voorheen niet nu wél, even wat instellingen veranderd.DaannO schreef:Het gaat hier om een 3 RC4 forum waarbij nieuwe gebruikers die met een @hotmail adres registreren geen activatie mail ontvangen. Dit heeft tot gevolg dat we ze zelf moeten activeren.