hoe krijg ik mijn forum weer aan de gang
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

hoe krijg ik mijn forum weer aan de gang
Ik heb een phpbb 2.04 forum op lycos.
Er zit de standaard subsilver mod op en verder nix
Maar sinds gisteren geeft hij deze foutmelding aan:
(terwijl ik er niks aan heb veranderd)
Als je het forum probeert te openen via
members.lycos.nl/sapmok
Warning: message_die(): Unable to access ./language/lang_english/lang_main.php in /data/members/free/tripod/nl/s/a/p/sapmok/htdocs/includes/functions.php on line 617
Warning: message_die(./language/lang_english/lang_main.php): failed to open stream: No such file or directory in /data/members/free/tripod/nl/s/a/p/sapmok/htdocs/includes/functions.php on line 617
Warning: message_die(): Failed opening './language/lang_english/lang_main.php' for inclusion (include_path='.:/data/apache/php/mmp_lib') in /data/members/free/tripod/nl/s/a/p/sapmok/htdocs/includes/functions.php on line 617
phpBB :
Could not query config information
DEBUG MODE
SQL Error : 1146 Table 'sapmok_nl_db.phpbb_config' doesn't exist
SELECT * FROM phpbb_config
Line : 176
File : /data/members/free/tripod/nl/s/a/p/sapmok/htdocs/common.php
Weet iemand hoe ik dat ding weer aan de gang krijg
Alvast bedankt.
Er zit de standaard subsilver mod op en verder nix
Maar sinds gisteren geeft hij deze foutmelding aan:
(terwijl ik er niks aan heb veranderd)
Als je het forum probeert te openen via
members.lycos.nl/sapmok
Warning: message_die(): Unable to access ./language/lang_english/lang_main.php in /data/members/free/tripod/nl/s/a/p/sapmok/htdocs/includes/functions.php on line 617
Warning: message_die(./language/lang_english/lang_main.php): failed to open stream: No such file or directory in /data/members/free/tripod/nl/s/a/p/sapmok/htdocs/includes/functions.php on line 617
Warning: message_die(): Failed opening './language/lang_english/lang_main.php' for inclusion (include_path='.:/data/apache/php/mmp_lib') in /data/members/free/tripod/nl/s/a/p/sapmok/htdocs/includes/functions.php on line 617
phpBB :
Could not query config information
DEBUG MODE
SQL Error : 1146 Table 'sapmok_nl_db.phpbb_config' doesn't exist
SELECT * FROM phpbb_config
Line : 176
File : /data/members/free/tripod/nl/s/a/p/sapmok/htdocs/common.php
Weet iemand hoe ik dat ding weer aan de gang krijg
Alvast bedankt.
Je hebt geen database wijzingingen doorgevoerd? Tabel sapmok_nl_db.phpbb_config ontbreekt namelijk. Wellicht een Lycos (DB) probleempje, dat denk ik vanzelf wel weer oplost.
Laatst gewijzigd door headout op 22 okt 2003, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!
Hij doet het nog steeds niet, maar ik heb toch echt geen database wijzigingen gedaan.
Maar weet iemand hoe ik dat forum dan weer aan de gang krijg.
Wat moet er precies gebeuren.
thx
ps. Ik heb ook een nieuw forum (phpbb 2.06) aangemaakt op een ander tripod account, maar als ik m'n back up probeer up te loaden via het administratiepaneel dan zegt hij na een poosje dat het bestand niet upgeload is.
Het gaat om dit bestand.
phpbb_db_backup.sql
kan het er misschien aan liggen dat ik tijdens de installatie msql 3.x heb geselecteerd. Of kan het eraan liggen dat het een back up is van een 2.04 board is.
Maar weet iemand hoe ik dat forum dan weer aan de gang krijg.
Wat moet er precies gebeuren.
thx
ps. Ik heb ook een nieuw forum (phpbb 2.06) aangemaakt op een ander tripod account, maar als ik m'n back up probeer up te loaden via het administratiepaneel dan zegt hij na een poosje dat het bestand niet upgeload is.
Het gaat om dit bestand.
phpbb_db_backup.sql
kan het er misschien aan liggen dat ik tijdens de installatie msql 3.x heb geselecteerd. Of kan het eraan liggen dat het een back up is van een 2.04 board is.
mailtje gehad van lycos:
MySQL data van Tripod site verloren
Beste Tripod member,
Vanwege een crash in een van onze databases is gisteren de data van jouw Tripod MySQL database helaas verloren gegaan. Ons Operation Team heeft er alles aan gedaan om de data te herstellen, maar dit is helaas niet gelukt. We willen hiervoor onze excuses aanbieden!

Beste Tripod member,
Vanwege een crash in een van onze databases is gisteren de data van jouw Tripod MySQL database helaas verloren gegaan. Ons Operation Team heeft er alles aan gedaan om de data te herstellen, maar dit is helaas niet gelukt. We willen hiervoor onze excuses aanbieden!

oh wat erg,,,, als je geen backup hebt ben gewoon alles kwijt en kun je dus net zo goed opnieuw beginnen met installeren.....Sapmok schreef:mailtje gehad van lycos:
Beste Tripod member,

Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Sorry ik heb maar weinig ervaring met lycos.... maar als zulke dingen niet meer werken... vraag dan gewoon een nieuw account aan bij lycos..... anders blijf je bezig......Sapmok schreef:Ik heb wel een backup van een maand terug. Echter als ik die backup via het administratiescherm probeer up te loaden, dan zegt hij na een poosje dat er geen bestand is upgeload.
Weet iemand hoe ik een backup van het forum op een nieuw forum bij lycos kan zetten?
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.