- Adres van je forum:
http://www.ponyspot.nl/
Event. modificaties op je forum:
nee
Wanneer ontstond het probleem?
na updates
phpBB versie: 3.0.RC7
Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
Alleen de updates
Wat is het probleem?
Een tijdje terug was er iets ernstig mis gegaan met het forum, en door die persoon geen goede back-up gemaakt. Nu was ik door de eigenaar van het forum (een vriendin) gevraagd of ik het kon oplossen. Dat is grotendeels gelukt, posts en gebruikers zijn weg, helaas niets aan te doen. Maar na al het updaten staat de LinkList ineens verdeelt over 2 regels, terwijl die normaal links en rechts uitgelijnd horen te zijn. Ik heb zelf al gezocht maar het probleem niet kunnen vinden
Linklist op 2 regels
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Linklist op 2 regels
Re: Linklist op 2 regels
Als je verder geen mods hebt geinstalleerd kun je het bestand styles/prosilver/template/overall_header.html pakken uit een schone install, en deze uploaden.
Daarna moet je nog wel even de cache wissen in het beheerderspaneel van je forum.
Daarna moet je nog wel even de cache wissen in het beheerderspaneel van je forum.
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Re: Linklist op 2 regels
Ik heb nu eerst de bestanden er opnieuw ingezet, daarna het cache verwijderd... Had geen effect
Ik heb het Cache verwijderd, en daarna de overall_header er opnieuw ingezet, geen effect
ook geprobeerd met hele ProSilver style er opnieuw in te zetten, heeft ook geen effect.
Ik heb het Cache verwijderd, en daarna de overall_header er opnieuw ingezet, geen effect
ook geprobeerd met hele ProSilver style er opnieuw in te zetten, heeft ook geen effect.