Koffie?BetaDevil schreef:Ik zei juist dat Coen niet meteen aan Gold moest denken, en ik bedoelde alleen dat jij tegen de wind inging
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Avatars phpBB.com teamleden
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Enkel its done when its done, en its will be released the day after the day before the day its released. Aka, je zult wel zienSalomon schreef:Paul kan je een tipje van de sluier oplichten dan?
Nog een feit:
Vijf minuten nadat het gereleased is, is het 300 seconden geleden dat hij gereleased is.
Vijf minuten nadat het gereleased is, is het 300 seconden geleden dat hij gereleased is.
Nog een feit, hij was niet gister released
.
Nog een feit, jullie zijn stom aan het lullen!paul schreef:Nog een feit, hij was niet gister released.
Nog een feit, jij hebt geen hoge status meer en dus even weinig in te brengen als ik!Coen schreef:Nog een feit, jullie zijn stom aan het lullen!paul schreef:Nog een feit, hij was niet gister released.
Voormalig Support Teamlid
Doe ik toch altijd?Coen schreef:Nog een feit, jullie zijn stom aan het lullen!paul schreef:Nog een feit, hij was niet gister released.
Weer een feit.paul schreef:Doe ik toch altijd?
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
paul schreef:Doe ik toch altijd?
De feiten stapelen zich telkens meer op in dit topic!10th_user schreef:Nog een feit, jij hebt geen hoge status meer en dus even weinig in te brengen als ik!
Ik weet nog wel meer feiten, enkel ga ik die niet zeggen 
Feit blijft dat dit wel héééél erg off-topic en slowchat is. 
En het is een feit dat straks Elbert of Stef komt met het bericht dat we dit maar in de kermis doen 
Voormalig Support Teamlid
Vraag ik me af waarom je dit bericht dan nog plaats. Lucas gaf het al aan, niet nodig om er nog eens op te reageren.10th_user schreef:En het is een feit dat straks Elbert of Stef komt met het bericht dat we dit maar in de kermis doen
En dan wil ik dus niet dat er toch op door wordt gegaan.
- Stef
Release datum Gold 13th December 2007 - 17:00 GMT bij ons 6 uur toch
Stef komt heel vrolijk om 19.01 op msn:

*Signs off, tot donderdag!Elbert zegt (19:01):
te laat ^_^
Elbert zegt (19:01):
voor niks
Ik vraag me af of 2008 ook pas op 4 januari komt.
- Robin Huurman
haha... ik was wel op tijd
Ik at hier met smart voor die banner van phpbb.com te wachten... 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1-0. En.... gewoon HELEMAAL niks, ik had wel een of andere toeter of bel verwacht ofzo, maar gewoon HELEMAAL niks! 
Er werd niet gezegt dat phpBB3 Gold vandaag zou uitkomen hoor.ElbertF schreef:Ik vraag me af of 2008 ook pas op 4 januari komt.
Misschien niet tegen jou. 
Moet je maar opletten.
Sekrit Information in posts here at STG schreef:by Highway of Life on Yesterday 14:10
Gold release day will be announced tomorrow.