Ik heb voor mijn forum een eigen header gemaakt en die zou ik graag inpassen zodat deze te zien is i.p.v. de standaard header die er na installatie komt te staan. Is hier een stappenplan voor te vinden hoe dit aan te pakken ?
Wat ik nu gemaakt heb is gewoon een grafisch bestand van 700X200 pixels.
Eigen header inpassen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

- Gamemaniak
- Contacteer:
Re: Eigen header inpassen
Dat kun je hier vinden
http://wiki.phpbb.nl/Logo_wijzigen_%28phpBB3%29

-
Bedankt voor je antwoord. Deze optie had ik al gedaan maar dan wordt gewoon het standaard sitelogo
vervangen voor mijn plaatje. Ik blijf dan wel met de blauwe achtergrond van de header zitten. Als ik naar de header kijk van deze pagina dan is de originele achtergrond weg en staat echt alleen het header.png plaatje in beeld.
vervangen voor mijn plaatje. Ik blijf dan wel met de blauwe achtergrond van de header zitten. Als ik naar de header kijk van deze pagina dan is de originele achtergrond weg en staat echt alleen het header.png plaatje in beeld.
Is dat blauwe vlak niet gewoon een kleur die je kan instellen in je stylsheet.css
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
- Gamemaniak
- Contacteer: