Getallen + Bots
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Getallen + Bots
Hallo, ik heb een vraagje. Wij komen iets raars tegen. Ten eerste, de administrator, heeft als profiellink 2. Waarom is dat 2 en niet 1? Ineens 53. Komt dit doordat de beheerder het activeren moet doen?
Laatst gewijzigd door Irvine op 24 feb 2008, 15:57, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Usergetal
De administrator heeft als profiellink 
Dat andere weet ik niet, had ik ook terwijl gebruikers zichzelf kunnen activeren
2
omdat 1
al staat voor de gasten die je forum bezoeken 
Dat andere weet ik niet, had ik ook terwijl gebruikers zichzelf kunnen activeren

Voormalig Support Teamlid
Oh ik zie het al, de bots
Heb nog wel een aantal vraagjes:
1) wat is de functie van de bots? (zodat ik ze kan weghalen)
2) En kan ik ze later weer toevoegen met precies dezelfde functie van die bots?
3) Ik heb een topic en bericht weggehaald. Het eerste bericht is dus 2. Is dat te veranderen naar 1? Zodat de telling klopt
Zal ook ff de titel aanpassen

1) wat is de functie van de bots? (zodat ik ze kan weghalen)
2) En kan ik ze later weer toevoegen met precies dezelfde functie van die bots?
3) Ik heb een topic en bericht weggehaald. Het eerste bericht is dus 2. Is dat te veranderen naar 1? Zodat de telling klopt

Zal ook ff de titel aanpassen
Laatst gewijzigd door Irvine op 24 feb 2008, 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
1) wat is de functie van de bots? (zodat ik ze kan weghalen) dankzij de bots verschijnt je forum in zoekmachines
rest weet ik niet
rest weet ik niet

Voormalig Support Teamlid
-
Ten eerste heb je gebruikersnummer 2 omdat als je in de database staat dat er ook een account Anonymous is gemaakt. Als je naar Gebruikers en Groepen gaat in het Adminpanel en je kiest voor "Selecteer anonieme gebruiker" dan zie je deze gebruikernummer 1Irvine schreef: 2) En kan ik ze later weer toevoegen met precies dezelfde functie van die bots?
3) Ik heb een topic en bericht weggehaald. Het eerste bericht is dus: http://www.widm2008.nl/viewtopic.php?f=2&t=2. Is dat te veranderen naar 1? Zodat de telling klopt![]()
2.) Je kan de bots later weer terug halen, en dan hebben ze exact dezelfde functie, je kan ze namelijk alleen uitschakenel
3.) Als je in het adminpanel bent kan je de berichten tellers weer juist zetten, maar het getal veranderen weet ik niet.
Re: Getallen + Bots
Om door te gaan op de derde, als ik alle bots verwijder, en ik hersynchroniseer de statistieken, dan is de eerstvolgende die aanmeldt alsnog lidnummer 53
Is het niet op de 1 of andere manier aan te passen?

De tabel
phpbb_users
back-up'en, verwijderen uit de tabel en weer invoeren zonder auto increcement.Re: Getallen + Bots
BetaDevil schreef:De tabelphpbb_users
back-up'en, verwijderen uit de tabel en weer invoeren zonder auto increcement-getal.
Wijziging: Oops 

Dankjewel! Maar ehm, een beetje knullig misschien maar ik kan hem niet vinden. Zit hij wel in de ftp?
in je database staan tabellen.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op