Ik gebruik de style Fisubice2.
Ik heb echter hetvolgende vastgesteld.
Wanneer er een lange url wordt getypt (of ook gewoon allemaal letters aan elkaar) wordt het forum uitgerekt.
Kan ik het zo instellen dat wanneer de tekst of url te lang is dat dit automatisch wordt afgebroken en op de volgende regel verder gaat?
Breedte postingstabel
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Breedte postingstabel
Nee dit is niet mogelijk, url's worden automatisch al afgebroken als het goed is. Je kunt wel leden erop wijzen dat er een bbcode bestaat (
)
[ url ]

Nee, URL's worden niet afgebroken (toch niet op mijn forum) http://forum.kartgrid.be
Heb dit zelf vastgesteld omdat er iemand een hele lang url had gepost, anders had ik het zelf niet geweten.
Heb de post gewijzigd en de url ingekort, maar dat kan niet echt de bedoeling zijn.
Heb dit zelf vastgesteld omdat er iemand een hele lang url had gepost, anders had ik het zelf niet geweten.
Heb de post gewijzigd en de url ingekort, maar dat kan niet echt de bedoeling zijn.
- Gamemaniak
- Contacteer:
Ik denk dat er geen maximale breedte op jouw forum aanwezig is dus dit zul je in de css moeten aanpassen
Raar, nu zag ik een URL die toch werd afgebroken.
Waar kan ik de max breedte checken?
Waar kan ik de max breedte checken?
- Gamemaniak
- Contacteer:
Ik denk dat je moet zoeken naar postbody in common.css, maar dat weet ik niet zeker