Ik heb vandaag eens zitten stoeien en ik krijg de velden in de ledenlijst. In de template file memberlist_body.tpl staat aangegeven hoe je deze velden kan toevoegen. Dit is de code die je kan gebruiken:
Code: Selecteer alles
<!-- IF memberrow.S_PROFILE_FIELD1 -->
<!-- Use a construct like this to include admin defined profile fields. Replace FIELD1 with the name of your field. -->
<td class="gen" align="center"> {memberrow.PROFILE_FIELD1_VALUE}</td>
Als je FIELD1 vervangt werkt het inderdaad. Maar dan komt het volgende: ik wil het veld ook kunnen sorteren op de inhoud ervan (zoals bij username, email, etc.). Dit moet je doen in het volgende stukje code:
Code: Selecteer alles
<tr>
<th nowrap="nowrap">#</th>
<th nowrap="nowrap" width="25%" align="{S_CONTENT_FLOW_BEGIN}"><a href="{U_SORT_USERNAME}">{L_USERNAME}</a></th>
<th nowrap="nowrap" width="15%"><a href="{U_SORT_JOINED}">{L_JOINED}</a></th>
<th nowrap="nowrap" width="10%"><a href="{U_SORT_POSTS}">{L_POSTS}</a></th>
<th nowrap="nowrap" width="15%"><a href="{U_SORT_RANK}">{L_RANK}</a></th>
<th nowrap="nowrap" width="11%">{L_SEND_MESSAGE}</th>
<th nowrap="nowrap" width="11%"><a href="{U_SORT_EMAIL}">{L_EMAIL}</a></th>
<th nowrap="nowrap" width="11%"><a href="{U_SORT_WEBSITE}">{L_WEBSITE}</a></th>
<!-- IF S_IN_SEARCH_POPUP and not S_SELECT_SINGLE --><th width="2%" nowrap="nowrap">{L_MARK}</th><!-- ENDIF -->
</tr>
Maar dit laatste krijg ik dus niet voor elkaar. Ik begrijp dat je met bijvoorbeeld {U_SORT_xxxxxx} gegevens uit je database "Users" aanroept. Maar hoe roep je gegevens aan uit je database van aangemaakte profielvelden. Deze staan namelijk in de database "Profile_Fields_Data" en niet in "Users".
Wie weet het