- Modificatie & Versie:
Directe link naar de modificatie:
Adres van je forum: http://www.it-blog.be/Forum/
phpBB versie: 3.0.8
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd?
Wat is het probleem?
Hallo,
Ik ben op zoek naar een mod of script waar ik als ik een form invul ingelogd ben op forum en deze sessie verder gebruik!
Ik heb nu een forum met wordpress integratie maar zou graag zelf een site scripten die vasthangt aan mijn forum. Hiervoor heb ik een loginbox nodig die samenhant met het forum en ook een bepaald scriptje dat kijkt of je bent ingelogd:
BV: if user = ingelogd THEN ...
Greetz,
Dries
Inlog Systeem
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Inlog Systeem
Re: Inlog Systeem
http://olympuswiki.naderman.de/Adding_pages
Hier kan je wel wat mee waarschijnlijk.
Hier kan je wel wat mee waarschijnlijk.
neen dat is niet echt wat ik zoek :s
- Gamemaniak
- Contacteer:
Ja een soort van bridge ja...
Maar inloggen van de externe site op forum kan ik al, maar nu moet ik nog een stukje script vinden die controleert of je wel degelijk ingelogt bent en bijvoorbeeld commentaren kan plaatsten. Maar die test moet gelinkt zijn aan het forum
Maar inloggen van de externe site op forum kan ik al, maar nu moet ik nog een stukje script vinden die controleert of je wel degelijk ingelogt bent en bijvoorbeeld commentaren kan plaatsten. Maar die test moet gelinkt zijn aan het forum
Dan heb je aan de link die Salomon je gaf dus wel wat aan.
This method is especially useful for creating pages that utilize the phpBB3 login function, and integration with your website or CMS.
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.