browser gesloten, toch nog ingelogd

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
noud

browser gesloten, toch nog ingelogd

Bericht door noud » 14 jan 2008, 15:51

• Event. modificaties op je forum: geen
    Wanneer ontstond het probleem? vanaf het begin
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? alleen fixed width
    Wat is het probleem?
Ik heb altijd gewerkt met phpbb 2. op het moment dat ik daar inlogde (zonder het vakje automatisch inloggen elk bezoek aan te vinken), de browser sloot en daarna terug kwam was ik gewoon uit gelogd. Nu ben ik dit weekend overgestapt naar phpbb 3 en daarin gebeurt dit niet. Dus op het moment dat ik niet wil dat ik ingelogd blijf, de browser sluit en dan weer terug kom ben ik nog steeds ingelogd. Weet iemand waar dit aan ligt?

Alvast bedankt.

Lucas

Re: browser gesloten, toch nog ingelogd

Bericht door Lucas » 14 jan 2008, 15:59

Je koekjes(cookies heten ze..maar ik noem ze altijd koekjes) ^^ Je kan altijd uitloggen. Maar houd er wel rekening mee dat de topics die je niet bezocht hebt de volgende keer alsnog gemarkeerd staat als "Niet Gelezen", wat anders is dan bij phpBB 2.0.22

noud

Bericht door noud » 14 jan 2008, 18:11

oke, ik dacht al dat het daar aan lag. maar hoe kan ik er dan voor zorgen dat als ik de browser sluit ik wel uitgelogd wordt, maar als ik aanvink auto inloggen dat ie dat wel doet dan. alvast bedankt

Niek
Contacteer:

Bericht door Niek » 14 jan 2008, 18:16

Start je de browser direct weer op nadat je hem gesloten hebt?
Als je een tijdje wacht verwacht ik dat je wel uitgelogd bent.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

noud

Bericht door noud » 14 jan 2008, 19:05

Ja dat deed ik idd. Nu heb ik het echter weer geprobeerd. Ben ondertussen boodschappen gaan doen en kom net terug en ik ben nog steeds ingelogd :? heb nu ook gevraagd aan andere en die hebben hetzelfde probleem op mijn forum. zowel met FF als IE. Heeft iemand nog ideeen?

Gesloten