Vraagje

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Gesloten
Lily60

Vraagje

Bericht door Lily60 » 14 jan 2008, 15:44

Ik ben al een poosje op zoek naar een forum voor mijn site,mijn zwager heeft 3 stijlen geinstaleerd, nadat ik een mooie stijl gevonden had (leunge)maar die kon niet als standdaard stijl gebruikt worden wat ik erg jammer vind.(probleem iets met afbeeldingen)Daarom heeft hij silver en pro silver erbij gedaan.Helaas vind ik dit niet mooi bij mijn gemaakte site.Ik zoek gewoon dus 1 mooie stijl
Ik zoek een stijl wat bij mijn site past,een site om kaarsjes te branden en de mogelijkheid van een eigen logo
Wie zo me daarmee willen helpen,daar ik zelf ernsig ziek ben heb ik de puf en de kracht niet op dit zelf uit te vogelen
Kan je op een site ook 2 dezelfde forums plaatsen? http://www.kaarsentuin.nl om deze site gaat het
Groetjes,Lily

Tom V
Contacteer:

Re: Vraagje

Bericht door Tom V » 14 jan 2008, 16:23

Dit is geen opdracht voor het serviceteam.
Ik denk dat je wel kans hebt bij "gevraagd".
Verplaatst vanaf service team
- Dark Inca

Lucas

Bericht door Lucas » 14 jan 2008, 16:28

Ik zou eens een kijkje nemen op http://demo.phpbb3styles.net/

Er staan daar verschillende stijlen, maar denk het logo een beetje weg :) Als je een leuke hebt gevonden kan je me een PM/mailtje sturen en doe ik de rest wel :)

Lily60

Bericht door Lily60 » 14 jan 2008, 16:30

Dank je Lucas

anubisbycheriva

Bericht door anubisbycheriva » 20 jan 2008, 19:46

mag ikn iets vragen ik heb een forum maar als ik er op kom zie ik helemaal niks terwel ik er wel dingen op heb staan kan iemand mij hepen! :!:

ElbertF
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 20 jan 2008, 20:15

Hoi anubisbycheriva,

Open even een nieuw onderwerp in het supportforum als je wilt ('2.0 Support' of '3.0 Support').

anubisbycheriva

Bericht door anubisbycheriva » 21 jan 2008, 17:56

ik snap het niet helemaal op dit forum?

Johan

Bericht door Johan » 21 jan 2008, 18:03

Als je naar de forumindex staat zie je:
3.0
Support
Discussies
Modificaties
Stijlen

2.0
Support
Discussies
Modificaties
Stijlen
Maar dan in een mooiere lijst.
Als je op "Support" onder phpBB2.0 of phpBB3.0 klikt (ligt aan je forumversie, YourBB gezien phpBB2) kan je een bericht plaatsen, met je vraag
Voormalig Support Teamlid

Coen

Bericht door Coen » 21 jan 2008, 18:04

anubisbycheriva schreef:ik snap het niet helemaal op dit forum?
Wat ElbertF bedoelt is dat je een nieuw topic moet openen in 3.0 Support of 2.0 Support, met daarin jouw vraag/verzoek.

Omdat het voor mij niet erg duidelijk is over welke versie van phpBB je het hier hebt, kan ik het ook niet voor je verplaatsen. Als je niet goed snapt hoe je een nieuw topic moet openen, al is het je al eerder gelukt zo te zien, stuur me dan even een berichtje.

Lucas

Bericht door Lucas » 21 jan 2008, 20:09

Lily60 en ik hebben inmiddels contact met elkaar gehad en volgens mij is het verholpen, dus ik sluit het topic bij deze ^^ Mocht Lily60 nog meer te vragen hebben kan ze mij of mijn collega's via PM vragen het topic weer open te gooien.

Gesloten