Hoi allemaal,
Ben nieuw hier, en heb net een nieuw forum aangemaakt.
Ik heb een style gedownload, en staat op mn computer, maar kom er niet uit hoe ik die op mn forum krijg.
In mn beheerpaneel bij "stijlen" staat geen "upload" ofzo?
Ik copieer hier even wat ik te zien krijg.
Kan iemand mij helpen?
De style die ik heb uitgezocht, werkt misschien niet op phpBB3? deze: http://www.forumstyles.de/demo/phpBB2/index.php?s=114
Stijlen
Hier kan je alle beschikbare stijlen beheren. Een stijl bestaat uit een template, thema en afbeeldingset. Je kan bestaande stijlen vervangen, verwijderen, deactiveren, heractiveren, alsook nieuwe stijlen invoeren. Je kan ook een stijl alvast bekijken om te zien hoe een stijl er zal uitzien wanneer je hem gebruikt. De huidige standaardstijl staat met een (*) aangegeven. Er staat ook weergegeven hoeveel gebruikers welke stijl gebruiken. Gedwongen stijlen worden hierin niet meegeteld.
Stijlnaam Gebruikt door Opties Acties
Geïnstalleerde stijlen
prosilver 0 Details Deactiveer | Exporteer | Verwijder | Voorbeeld
subsilver2 * 55 Details Deactiveer | Exporteer | Verwijder | Voorbeeld
Ongeïnstalleerde stijlen
Geen gedeïnstalleerde stijlen gevonden.
Maak nieuwe stijlMaak nieuwe stijl: van Optionele basisprosilversubsilver2
Help me please?
Hoe krijg ik de style op mn forum?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

- Gamemaniak
- Contacteer:
Re: Hoe krijg ik de style op mn forum?
Deze style werkt inderdaad niet op phpBB3, omdat phpBB2 en 3 totaal verschillend van elkaar zijn, als je een phpBB3 template zoekt kun je het best hier kijken 

Ohhhhhhhh ok thanks... maar moet ik die dan ook gewoon downloaden? En hoe krijg ik die style dan op het forum?
- Gamemaniak
- Contacteer:
Bovenin zie je een knop om te downloaden, als je daar op klikt download je de stijl die je op het moment aan het bekijken bent. Als je deze hebt gedownload pak je hem uit, en upload je hem in de map styles op je server. Waarna je naar het beheerderspaneel gaat, naar stijlen gaat en dan zul je zien dat je stijl er in staat waarna je op 'installeren' klikt 

ik schaam me kapot, maar moet het vragen. Waar staat map styles op de server? 

- Gamemaniak
- Contacteer:
Geeft niet, de map styles staat in de map waarin alle bestanden van phpBB in staanchic schreef:ik schaam me kapot, maar moet het vragen. Waar staat map styles op de server?