dank je wel voor het snelle antwoord,nu heb ik dus toch iets fout gedaan.
Ik heb mijn forum dierenhoekje niet zichtbaar deze is verdwenen,niet meer zichtbaar.
Ik heb de permissies wel ingesteld maar op een of andere manier heb ik dierenhoekje IN baby gezet.En hierin is die niet zichtbaar.Ik krijg hem op geen enkele manier terug gezet wat ik wel jammer vind want hierop wordt toch behoorlijk veel gepost.kan ik dit nog goed krijgen zodat dierenhoekje weer zichtbaar wordt in mijn forum?

Ik krijg de printsreen niet geplaatst die ik had gemaakt.
Bewerk forum :: Baby
Met het formulier hieronder kan je het forum instellen. Wees je ervan bewust dat moderatie en berichtenaantallen ingesteld worden via de forumpermissies voor iedere gebruiker en gebruikersgroep.
Forum instellingenForum type: CategorieForumLink Verwijder subforums of verplaats naar forum: Verplaats subforums naar BambiniBambini regels Welkom bij Bambini Een eerste voorbeeld forumMededelingenVragen hoekjeStel je even voorBaby Alles over kidsKleuterPeuterPuberZiekenboegKlaaghoekjeKletshoekjeVan Alles wat hoekjeThema hoekjeFeesthoekjeKnuffelhoekjeRecepten hoekjeFotohoekjeWat eet jij vandaag?Brand een kaarsjeWist je dat?Uitgaan
DierenhoekjeTv&FilmMuziekBoekenMaatschappijHobby&Creativiteit Hoofd forum: Geen hoofdBambiniBambini regels Welkom bij Bambini Een eerste voorbeeld forumMededelingenVragen hoekjeStel je even voorBaby Alles over kidsKleuterPeuterPuberZiekenboegKlaaghoekjeKletshoekjeVan Alles wat hoekjeThema hoekjeFeesthoekjeKnuffelhoekjeRecepten hoekjeFotohoekjeWat eet jij vandaag?Brand een kaarsjeWist je dat?Uitgaan DierenhoekjeTv&FilmMuziekBoekenMaatschappijHobby&Creativiteit Forum naam: