- Modificatie & Versie: phpBB Arcade 0.4.1
Directe link naar de modificatie: http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 0&t=685225
Adres van je forum: http://gamerookie.nl
phpBB versie: 3.0.0
Heb je onlangs een andere modificatie of stijl geïnstalleerd? Quick Reply en Ajax Shoutbox
Wat is het probleem?
Arcade werkt totaal niet.
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Arcade werkt totaal niet.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
- Gamemaniak
- Contacteer:
Re: Arcade werkt totaal niet.
Wat werkt er dan niet als ik vragen mag
?
Ik heb de permissies van de Arcade allemaal op On en ik blijf de meldingen houden dat ik geen permissies heb
En de helft van de Beheerderspaneel opties werken niet zoals ze horen of helemaal niet.
O en, even wat anders. Is er hier een nederlandse vertaling voor?
En de helft van de Beheerderspaneel opties werken niet zoals ze horen of helemaal niet.
O en, even wat anders. Is er hier een nederlandse vertaling voor?
Wijziging: First is solved. Had Beheerderspermissies alleen gedaan. De rest problemen blijfen 
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
- Forrestspeed
Nederlandse vertaling kun je op dezelfde site vinden cq downloaden