hoe maak ik wijzigingen language file zichtbaar?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
rickieizfazt
Contacteer:

hoe maak ik wijzigingen language file zichtbaar?

Bericht door rickieizfazt » 03 mar 2008, 13:27

• Adres van je forum: http://tjoogle.com
    Event. modificaties op je forum: nvt voor de vraag
    Wanneer ontstond het probleem? vandaag
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? enige language files
    Wat is het probleem?
wijziging language files niet zichtbaar

Kan iemand mij misschien leren hoe ik kleine wijzigingen in de languagefile van viewtopic en viewforum online krijg? Ik heb een paarse vinger van het purgen, flushen van de cash, submitten etc etc maar ik zie ze helaas nog steeds niet..... Weet iemand wat de exacte route is die ik moet volgen?

tnxs in advance.....
Draai canverPORTAL met phpBB3, advanced SEO MOD, SEO dynamic metatags, in board geintegreerde Ajax Chatbox, diverse kleine MODS. BRIDGED Coppermine gallery. Cutenews onder overall_header en _footer. RSS van Cutenews is geintegreerd in Portaal. SEO & BOTS monitored by CrawlTrack en phpMyvisites, twee echte aanraders . Tevens de SNEWS RSS functions published via Feedburner, phpBB Arcade online games. Kom eens langs op http://tjoogle.com work in process: bridged phpFusion

Niek
Contacteer:

Re: hoe maak ik wijzigingen language file zichtbaar?

Bericht door Niek » 03 mar 2008, 18:47

Het is niet zo moeilijk.
Alles pas je aan via de ftp en niet via het beheerderspaneel.
Voor alle languages files moet je in de map /language/ zijn. ;)
Voor alle Nederlandse bestanden ga je naar /nl/, voor de engelse bestanden ga je naar /en/. Allemaal erg logisch dus.

Als je tussen deze bestanden zoekt zie je vieuwtopic en vieuwforum er wel ergens tussen staan. Je opent deze bestanden met een editor naar keuze.
Je past alle teksten aan, zoals jij ze hebben wilt. Vervolgens sla je het bestand op en upload je het opnieuw.

Als laatste ga je naar je beheerderspaneel en klik je achter Leeg de buffer op uitvoeren. Nu zullen de wijzigingen zeker zichtbaar moeten zijn.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

rickieizfazt
Contacteer:

Re: hoe maak ik wijzigingen language file zichtbaar?

Bericht door rickieizfazt » 05 mar 2008, 18:23

Niek schreef:Het is niet zo moeilijk.
Alles pas je aan via de ftp en niet via het beheerderspaneel.
Voor alle languages files moet je in de map /language/ zijn. ;)
Voor alle Nederlandse bestanden ga je naar /nl/, voor de engelse bestanden ga je naar /en/. Allemaal erg logisch dus.

Als je tussen deze bestanden zoekt zie je vieuwtopic en vieuwforum er wel ergens tussen staan. Je opent deze bestanden met een editor naar keuze.
Je past alle teksten aan, zoals jij ze hebben wilt. Vervolgens sla je het bestand op en upload je het opnieuw.

Als laatste ga je naar je beheerderspaneel en klik je achter Leeg de buffer op uitvoeren. Nu zullen de wijzigingen zeker zichtbaar moeten zijn.
Klopt dat had ik allemaal gedaan dus ik snapte er al niks van totdat ik door had dat ik de verkeerde variabele te pakken had in de haast.... :roll:
Draai canverPORTAL met phpBB3, advanced SEO MOD, SEO dynamic metatags, in board geintegreerde Ajax Chatbox, diverse kleine MODS. BRIDGED Coppermine gallery. Cutenews onder overall_header en _footer. RSS van Cutenews is geintegreerd in Portaal. SEO & BOTS monitored by CrawlTrack en phpMyvisites, twee echte aanraders . Tevens de SNEWS RSS functions published via Feedburner, phpBB Arcade online games. Kom eens langs op http://tjoogle.com work in process: bridged phpFusion

Gesloten