Wie kan mijn helpen met deze algemene fout?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
colourful-design

Wie kan mijn helpen met deze algemene fout?

Bericht door colourful-design » 09 mar 2008, 21:05

• Adres van je forum: http://www.colourful-design.com
    Event. modificaties op je forum: hide mod (geinstaleerd door de help forum van hier)
    Wanneer ontstond het probleem? nadat ik een topic erbij wilde zetten
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?

Hallo,
Ik wilde een topic erbij zetten en ineens waren al de topics een eigen leven gaan leiden en stonden ze niet meer waar ze stonden.
Kreeg ze niet meer op de plek waar ze stonden.
Toen was ik met een rubriek bezig en ineens kreeg ik een fout melding.
Toen de backup terug gezet maar kan nog steeds geen topics erbij zetten of veranderen zonder dat ik onderstaande foutmelding krijg.

Wie o wie kan mij hier mee helpen we wilde zo graag onze leden van onze andere forum over laten komen naar deze nieuwe nu we de hide mod hadden maar dan zal nu eerst deze probleem opgelost moeten worden.

Algemene fout
SQL ERROR [ mysql4 ]

Duplicate entry '0' for key 1 [1062]

SQL

INSERT INTO phpbb_log (user_id, log_ip, log_time, log_operation, log_data, log_type) VALUES ('53', '212.187.94.211', 1205092645, 'LOG_FORUM_EDIT', 'a:1:{i:0;s:9:\"Huiskamer\";}', 0)

BACKTRACE

FILE: includes/db/mysql.php
LINE: 158
CALL: dbal_mysql->sql_error()

FILE: includes/functions.php
LINE: 2664
CALL: dbal_mysql->sql_query()

FILE: includes/acp/acp_forums.php
LINE: 1229
CALL: add_log()

FILE: includes/acp/acp_forums.php
LINE: 175
CALL: acp_forums->update_forum_data()

FILE: includes/functions_module.php
LINE: 471
CALL: acp_forums->main()

FILE: adm/index.php
LINE: 74
CALL: p_master->load_active()

Met vriendelijke groet Petra
..

Mootje

Re: Wie kan mijn helpen met deze algemene fout?

Bericht door Mootje » 10 mar 2008, 13:32

dit probleem heb ik nu ook met mijn forum, Als ik in het beheer, bij forum iets toevoegde stond het hele forum gelijk door de war en terug zetten is niet mogelijk. Al de topics er opnieuw opzetten werkt ook niet probleem ligt erg diep,

ik hoop dat je wat aan mn info hebt suc6 ermee
Groetjes Mootje

colourful-design

Bericht door colourful-design » 14 mar 2008, 09:35

Dank je wel Mootje voor je reactie.
Is het bij jou nu opgelost?

Bij mij niet helaas is nu zelfs al zo dat als ik inlog in de beheerders paneel ik de foutmelding al te zien krijg.
We kunnen niets meer posten dus eigelijk nog steeds onze andere leden niet naar het nieuwe forum toe verwijzen.
Het vreemde is dat welke forum ik ook heb deze post/SQL ERROR problemen steeds opduiken.
Ik zou er bijna mee gaan stoppen maar dat vind ik ook weer zo jammer zeker omdat er een hoop tijd en energie in zit en het me hobby is ;)
Kan gewoon niet begrijpen hoe het kan dat er mensen zijn die al zolang 1 dezelfde forum foutloos runnen en wij steeds maar weer fouten krijgen en nu zelfs als je niks bijzonders doet :(

Dus ik hoop eigenlijk dat er iemand hier op het forum is die een oplossing voor me hebt zodat ik het probleem kan oplossen en dan eindelijk onze nieuwe forum en url door kunnen geven aan onze leden van onze huidige forum die ook volop fouten zit
.
Bij voorbaat hartelijk dank.

Groetjes Petra

Lucas

Bericht door Lucas » 14 mar 2008, 10:41

Ik zou even contact opnemen met de installateur van de mod. :) Ik vermoed dat hij iets niet goed gedaan heeft.

colourful-design

Bericht door colourful-design » 16 mar 2008, 20:18

Dank je wel Lucas ik zal je raad eens opvolgen en hem een pbtje sturen en dan hopen dat daar het probleem inzit en dat hij het probleem ook kan oplossen.

Groetjes Petra

fulleffect
Contacteer:

Bericht door fulleffect » 16 mar 2008, 21:54

ik heb het even voor je nagekeken maar kan niks vinden wat er fout zou moeten zijn. ben dus bang dat dit (helaas) ergens anders in zit.

colourful-design

Bericht door colourful-design » 17 mar 2008, 10:20

Jammer dat je niets hebt kunnen vinden fulleffect, maar bedankt voor je moeite om toch even te kijken.

We gaan het forum maar leeg gooien en dan maar weer opnieuw erop zetten want zo kunnen we niet verder.
Kan het zijn dat het forum een phppost file ofzo mist in de db gedeelte?
Nou ja iedereen bedankt voor de moeite en fulleffect bedankt voor de hide code helaas zal die ook weg zijn.
Is er toevallig wel iemand die mij kan vertellen welke phpbb versie we het er beste weer op kan zetten?

Groetjes Petra

Lucas

Bericht door Lucas » 17 mar 2008, 16:10

Tja, ik weet niet op welke manier je dat bedoeld. phpBB3 is het compleetst, phpBB2 heeft de meeste mods. Het is echt puur wat je wilt :)

fulleffect
Contacteer:

Bericht door fulleffect » 17 mar 2008, 18:44

het beste is toch phpbb 3.0 er terug op te zetten. als je een aanvraag plaatst op het serviceteam kan ik hem helemaal schoon instaleren voor je;-) schoon forum met deze style en de hidecode ;-)

colourful-design

Bericht door colourful-design » 18 mar 2008, 21:56

Dank jullie wel voor jullie reacties ;)

Fulleffect dank je dat ga ik doen alvast heel erg bedankt voor je hulp.

Groetjes Petra

Gesloten