edit knop tijdelijk toestaan?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
wendybz

edit knop tijdelijk toestaan?

Bericht door wendybz » 17 mar 2008, 14:20

Adres van je forum: http://www.draverspraat.nl/forum
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem? bestond nog niet.
phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Versie 3.0 erop.
Wat is het probleem?

Onze leden willen graag een editknop, die staat nu uitgeschakeld. We hebben echter in het verleden vervelende ervaringen gehad, mensen die het antwoord op hun bericht niet beviel en hun bericht weghaald. Dat willen we dus voorkomen. Is er ook een mogelijkheid om de editknop tijdelijk toe te staan, maar dat hij na enkele minuten weer verdwijnd?

Gamemaniak
Contacteer:

Re: edit knop tijdelijk toestaan?

Bericht door Gamemaniak » 17 mar 2008, 17:35

Voor zover ik weet bestaat deze mod nog niet, lijkt mij ook sterk dat deze er zal komen, je kan een aanvraag plaatsen op het Prikbord. Maar in de meeste gevallen staat er dan een financiele vergoeding tegen over ;)

Imense
Contacteer:

Bericht door Imense » 17 mar 2008, 18:14

Heel simpel wijzig je optie in bv 10 minuutjes, heb ik ook gedaan, daarna is het niet meer mogelijk om te wijzigen.

wendybz

Bericht door wendybz » 17 mar 2008, 20:07

Imense schreef:Heel simpel wijzig je optie in bv 10 minuutjes, heb ik ook gedaan, daarna is het niet meer mogelijk om te wijzigen.
Hoe en waar? :D

en moet ik hiervoor verder ook nog dingen in- of uitschakelen? Ik heb nu alles uitstaan, moet ik dat nog inscchakelen?

Imense
Contacteer:

Bericht door Imense » 17 mar 2008, 22:03

Op het beheerderspaneel, bij tablad algemeen en daarna 'instellingen berichten' zie je vanzelf de
volgende optie staan;

Code: Selecteer alles

Beperk wijzigtijd:
Beperk de beschikbare tijd om een nieuw bericht aan te passen. Door deze waarde op 0 te zetten schakel je deze optie uit.

Gesloten