Hallo,
Ik vraag mij af hoe ik een favicon plaats op mijn forum voordat iemand begint over de website dat weet ik wel maar niet voor mijn forum. Dus mijn vraag is hoe plaats ik dus een favicon op mijn forum?
forum is http://www.costacosta.nl.ae
versie: phpBB versie 3.0.0
Alvast bedank,
Angelsport
Favicon
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Favicon
Normaal moet het voldoende zijn om de faviconde naam "favicon.ico" te geven en in de root van je site te zetten. Dus in de map public_html (of hoe die bij jouw host ook heet). Om het bij elke browser goed te alten werken moet je nog in
Waarbij je bij IE 6 nog steeds kans hebt dat het mis gaat overigens, maar daar weet ik geen oplossing voor.
./styles/jouwstijl/overall_header.html
tussen de <head>
tags de volgende regel toevoegen:
Code: Selecteer alles
<link rel="shortcut icon" href="http://costacosta.nl.ae/favicon.ico" type="image/x-icon" />
-
Ger,
Bedankt voor je snelle reactie en ga het meteen proberen.
Ik hoorde dat het soms ook even duurt voordat het werkt tenminste bij de website was het wel zo.
Maar in ieder geval bedankt.
Angelsport
Ik hoorde dat het soms ook even duurt voordat het werkt tenminste bij de website was het wel zo.
Angelsport
je ziet het meteen in je adres balk, ik heb sinds kort ook een favicon, en na de aanpassingen zie je het meteen! dan weet je ook of er iets fout is gegaanangelsport schreef:Ger,
Angelsport

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
niet altijd dus. Toevallig gisteren gedaan en pas sinds vandaag zichtbaar! Dit is ook veelvuldig terug te vinden op internet dat het even duurt.