Dark Inca schreef:En daar zal zijn reden wel voor geweest zijn.paul schreef:Er is hier wel voor minder gebanned hoor.
Ja, gewoon minder

Dark Inca schreef:En daar zal zijn reden wel voor geweest zijn.paul schreef:Er is hier wel voor minder gebanned hoor.

Maar het zijn niet 'opeens' ander mensen die de onderwerpen sluiten...PascalS schreef:wow, het gesloten aantal onderwerpen, is hier ook opeens meer :O !

Bespeur ik hier enige vorm van jaloezieRaimon schreef:Jij kan het "zeker" beter met je SMF-forum?lifeguard schreef:Wie?
maar de styling is niet je-van-het .
Overlopende forumer

Neeuh in tegendeel, alleen vindt ik de phpBB3 code heul beter en veiliger.lifeguard schreef:Bespeur ik hier enige vorm van jaloezieRaimon schreef:Jij kan het "zeker" beter met je SMF-forum?lifeguard schreef:Wie?
maar de styling is niet je-van-het .
Overlopende forumer

Dan sloop je wat modulesVoor hetgeen wat ik ermee wil, is phpbb3 te uitgebreid.

Raimon,Raimon schreef: Dan sloop je wat modules

Misschien dat je het iets directer moet vragen. Bijvoorbeeld een privebericht sturen en kijken of hij het leestkuytje schreef:leeft phpbbmodder niet meer ofzo?:P
k hoor niks meer van hem

Maar ik welsatshow schreef:Niet eens gemerkt dat hij offline was.
 Ik moet toch iets doen op school waardoor ik dan veel op phpbb.nl zit, maar hij was offline
 Ik moet toch iets doen op school waardoor ik dan veel op phpbb.nl zit, maar hij was offline 

En tegen mij zeg je dat je met de stofzuiger bezig was.....Lucas schreef:De server heeft een kater. Even een aspirine gegeven...en nu gaat het wel weer.