Hoe maak je je eigen style ?
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

-
- Contacteer:
Hoe maak je je eigen style ?
Hallo iedereen.
Ik heb een tijdje geleden ergens een beetje gezien hoe je een style maakt. Maar toch snap ik het niet helemaal. Ik snap wel dat je allemaal vaste pagina's moet maken en die HTML maken ofzoiets. Dus ik maak zoiets in PhotoShop :
http://www.postimage.org/image.php?v=aV3LefLJ
En die maak ik HTML ofzo. Het photoshoppen lukt mij wel en ik ken iemand die voor mij kan scripten met HTML maar kan iemand mij nader toelichten ?
Met heel veel dank Aaron en Derwin
Ik heb een tijdje geleden ergens een beetje gezien hoe je een style maakt. Maar toch snap ik het niet helemaal. Ik snap wel dat je allemaal vaste pagina's moet maken en die HTML maken ofzoiets. Dus ik maak zoiets in PhotoShop :
http://www.postimage.org/image.php?v=aV3LefLJ
En die maak ik HTML ofzo. Het photoshoppen lukt mij wel en ik ken iemand die voor mij kan scripten met HTML maar kan iemand mij nader toelichten ?
Met heel veel dank Aaron en Derwin
Re: Hoe maak je je eigen style ?
Beste kan je prosilver of subsilver als standaard nemen.
dan Handleiding hoe je prosilver kan (her)stijlen! even doorlezen, en aanpassen aan je wensen.
Als ik je topics zo even vlug doorlees, moet dat helemaal goedkomen.
dan Handleiding hoe je prosilver kan (her)stijlen! even doorlezen, en aanpassen aan je wensen.
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
-
- Contacteer:
ik zal eens gaan kijken , maar ik heb gehoord dat het makkelijker kan ofzoiets. Een geheel iets maken en dan HTML maken dus een pagina maken en die inserten of is dit hetzelfde ?
Ik weet niet wat je bedoeld, maar wat ik zei, lijkt me het meest voor de hand liggend, en het gemakkelijkste.
iig veel succes ermee, en ben benieuwd naar het eindresultaat.
iig veel succes ermee, en ben benieuwd naar het eindresultaat.
-
- Contacteer:
ik ga ermee kijken maar ik kan pas over een tijdje beginnen heb nog geen internet op men nieuwe computer

-
- Contacteer:
sorry maar lifehuard heb jij een online kleurenpallet voor mij ? die ik voor phpbb3 kan gebruiken als ik de code's ga veranderen ? ik weet ik kom nu noob over maar dit wordt men eerste keer
Bij alles is een beginpokegangsta schreef:sorry maar lifehuard heb jij een online kleurenpallet voor mij ? die ik voor phpbb3 kan gebruiken als ik de code's ga veranderen ? ik weet ik kom nu noob over maar dit wordt men eerste keer

Hoe ga je je kleuren aanpassen? in colours.css?
Dit is erg handig http://www.ficml.org/jemimap/style/color/wheel.html
Of je gebruikt fotoshop

En om alvast een basis te leggen, kun je hier vast beginnen. http://beta.colorizeit.com/
EDIT: Onlinekleurenpallet dus hahaha geen fotosoep

-
- Contacteer:
ik de pallete al geregeld XD die heb ik eentje
voor phpbb3
maar ik kom niet verder dan de achetgrond kleur veranderen :s die doet het al niet en dan doe ik even de borders die worden niet rond dus niks lukt zegmaar. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen ? voeg me toe op msn Aaron_wetering@hotmail.com
voor phpbb3
maar ik kom niet verder dan de achetgrond kleur veranderen :s die doet het al niet en dan doe ik even de borders die worden niet rond dus niks lukt zegmaar. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen ? voeg me toe op msn Aaron_wetering@hotmail.com
Als je hie rkijkt, en exact doet wat er staat moet het goed komen.lifeguard schreef:Beste kan je prosilver of subsilver als standaard nemen.
-
- Contacteer:
het lukt me
al een paar keer geprobeerd , plies iemand die me kan helpen ? Het moet een phpbb3 forum worden voor Fanart en FanFic. Het moet goed zijn want zo'n sites zijn er niet in nederland

was benieuwd of het je al gelukt is,
indien dit nog niet het geval is kan ik je wel helpen...
indien dit nog niet het geval is kan ik je wel helpen...
-
- Contacteer:
graag wat hulp ja maar ik heb eerst nog een vraagje. Kan het zijn dat ik eerste de cache moet legen voordat ik de veranderingen zie ? ik kan dat nergens vinden , en wil niet zomaar de cache legen
De cache kun je via acp legen, of via ftp.
Laat via ftp wel de index.html en de .htaccess staan.
Laat via ftp wel de index.html en de .htaccess staan.