Hoe kan ik een stijl importeren?
Ik heb een stijl van internet gedownload en met ftp de betreffende mappen in de map style naast de map prosilver geplaatst.
Ik verwacht dan dat hij op het tabblad stijlen is te zien, immers er is geen optie importeren.
Cor
stijl importeren
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: stijl importeren
als je een stijl downlaod moet je hem uiteraar duitpakken uit de rar.
In die map zit weer een map met de naam van de siijl, en die moet je uppen.
Want het path wat je nu uitpat is > jouwstijl>jouwstijl>templates en derest
En als je het upload moet je dit hebben als het ware: styles>JOUWSTIJL>temples en derest
Dus nu zul je wellicht 2x jouwstijl hebben, ipv 1x.
In die map zit weer een map met de naam van de siijl, en die moet je uppen.
Want het path wat je nu uitpat is > jouwstijl>jouwstijl>templates en derest
En als je het upload moet je dit hebben als het ware: styles>JOUWSTIJL>temples en derest
Dus nu zul je wellicht 2x jouwstijl hebben, ipv 1x.
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip
Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl
Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl
Wat jij beschrijft heb ik precies zo gedaan. In de directory styles staat mijnstijl identiek aan de mappen prosilver en subsilver2. In mijn beheerderspannel vind ik echter alleen die twee laatste terug.
- marian0810
- Contacteer:
Staat hij ook niet onderaan in de lijst met "ongeïnstalleerde stijlen"?
Marian, Je hebt mij op het goede spoor gezet. Het bleek dat bij het uitpakken er een extra map met de zelfde naam was ontstaan. Dus de stijl "mijnstijl" stond in een map "mijnstijl". En dat is iets teveel van het goede.
Bij mijn tweede test had ik prosilver gekopieerd en de naam van de map gewijzigd. Echter phpBB kijkt in het style.cfg bestand en zag daar prosilver staan en die kende die al. Toen ik die naam ook wijzigde kwam hij in de lijst ongeinstalleerde stijlen.
Bedankt voor het mij op weg helpen.
Bij mijn tweede test had ik prosilver gekopieerd en de naam van de map gewijzigd. Echter phpBB kijkt in het style.cfg bestand en zag daar prosilver staan en die kende die al. Toen ik die naam ook wijzigde kwam hij in de lijst ongeinstalleerde stijlen.
Bedankt voor het mij op weg helpen.
-
- Contacteer:
maar daar staat een stijl altijd als eerst
dus de volgende keer niet meer dubelle namen uppen en opslaan