Ach, ik heb naast 2 fulltime banen nog phpBB.com en phpBBservice.nl en een vriendin zelfs daarna nog tijd om MODs te installeren. Dus zo slecht kwa tijd zullen ze het ook niet hebben.lifeguard schreef:Wanneer zijn er opnieuw sollicitaties?
Ik zit momenteel zonder werk
Off topic
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Mod installeren op mijn forum
Hoe kan je nou twee fulltime banen hebben? En hoe kan jij nou een vriendin hebben? 

Wat is nou 80 uur in de week?ElbertF schreef:Hoe kan je nou twee fulltime banen hebben? En hoe kan jij nou een vriendin hebben?

Dees ofzo:paul schreef:Wat is nou 80 uur in de week?ElbertF schreef:Hoe kan je nou twee fulltime banen hebben? En hoe kan jij nou een vriendin hebben?. En een vriendin is goed mogelijk. Foto nodig?
:9
dies van mij. 

- Derky
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Ja wel samen, met de krant van vandaag erbij!
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Die lopen op het moment al.lifeguard schreef:Wanneer zijn er opnieuw sollicitaties?

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Kassa voor Lifeguard helmen en brommersJimB schreef:Die lopen op het moment al.lifeguard schreef:Wanneer zijn er opnieuw sollicitaties?

Krijg ik een scooter van de zaak

Re: Off topic
Derky toch 

Nee vertel ?lifeguard schreef:Ik dacht....oh je weet het wel...
Ach..laat maar als je hem niet snapt.
Je was duidelijk, dank je ^^
- Lucas
Als je twee banen hebt zullen ze allebei gemiddeld de helft van je tijd in beslag nemen en zijn ze dus niet full-time.paul schreef:Wat is nou 80 uur in de week?ElbertF schreef:Hoe kan je nou twee fulltime banen hebben? En hoe kan jij nou een vriendin hebben?.

Ja! Ik wacht.paul schreef:En een vriendin is goed mogelijk. Foto nodig?

Wat moet ik doen bij een ongewenste PM?
Ik heb namelijk post voor gamemaniak
Ik heb namelijk post voor gamemaniak

En zoja, wat hebben die twee met elkaar te maken? 
(BTW: Ik zat net op freenode.net, daar waren ze nog rustiger dan hier in de offtopic
)

(BTW: Ik zat net op freenode.net, daar waren ze nog rustiger dan hier in de offtopic

dan zat je duidelijk in het verkeerde channel.Salomon schreef:En zoja, wat hebben die twee met elkaar te maken?
(BTW: Ik zat net op freenode.net, daar waren ze nog rustiger dan hier in de offtopic)
- fulleffect
- Contacteer:
volgens mij is een baan van 40 uur al een fulltime baanElbertF schreef:Als je twee banen hebt zullen ze allebei gemiddeld de helft van je tijd in beslag nemen en zijn ze dus niet full-time.paul schreef:Wat is nou 80 uur in de week?ElbertF schreef:Hoe kan je nou twee fulltime banen hebben? En hoe kan jij nou een vriendin hebben?.
![]()

Als je 40 uur aan je website besteedt