Hulp gezocht!! Lees
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Hulp gezocht!! Lees
Opdracht: Moderator worden of Forum Hulp en Reclame
Beloning/wederdienst: Je kan geld verdienen natuurlijk en dan echt geld. Moet je er wel voor werken. Komt alles goed
Neem contact op via: registreer je dan bij www.dobbol.nl en stuur me een berichtje of plaats een onderwerp
Beloning/wederdienst: Je kan geld verdienen natuurlijk en dan echt geld. Moet je er wel voor werken. Komt alles goed
Neem contact op via: registreer je dan bij www.dobbol.nl en stuur me een berichtje of plaats een onderwerp
Re: Hulp gezocht!! Lees
En waar gaat het forum over?
Het forum is nu nog net begonnen, maar we willen een community maken om alles kwijt te kunnen en te kletsen!
We hebben ook een blog maar die moeten we nog in het menu zetten en daar hebben we ook hulp mee nodig.
Met forum hulp bedoel ik, modden enzovoort.
We hebben ook een blog maar die moeten we nog in het menu zetten en daar hebben we ook hulp mee nodig.
Met forum hulp bedoel ik, modden enzovoort.
-
- Contacteer:
Ik zou je wel willen helpen maar kun je even zeggen wat je allemaal precies moet hebben
Je website ziet er niet winstgevend uit.
Hoe behaal jij je inkomsten om andere te betalen?
Hoe behaal jij je inkomsten om andere te betalen?
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
-
- Contacteer:
Ook nog iets ja maar dat hoeven wij toch niet te weten ?
Onee wijsneus?pokegangsta schreef:Ook nog iets ja maar dat hoeven wij toch niet te weten ?
Stel ik wil wel voor hem werken, maar hij kan mij niet attenderen op een bron van inkomsten, dan ging ik niet voor hem werken.

Daarom heb ik hulp nodig om winst te maken, in het begin zal ik dan van mijn eigen geld moeten gaan betalen. Dat heb ik natuurlijk wel, dus maak je niet druk of jij betaald wordt want dat wordt je. Later betaal ik dan met de site inkomsten. De loon zal dan ook omhoog gaan.
Graag registreren bij www.dobbol.nl en stuur me aub een pb. Ik kan u verzerkeren dat je 100 % betaaldt wordt. We praten er zelf over, stuur me een pb op me forum en dan kunnen we bijvoorbeeld contact hebben met msnen!
Graag registreren bij www.dobbol.nl en stuur me aub een pb. Ik kan u verzerkeren dat je 100 % betaaldt wordt. We praten er zelf over, stuur me een pb op me forum en dan kunnen we bijvoorbeeld contact hebben met msnen!
Wat zijn de werkzaamheden ongeveer?
Is het je site onderhouden? modden?
Ben wel bereid, mits leuke voorwaarden.
Komt er iets van een contract oid? Anders stel ik er wel 1 op
Is het je site onderhouden? modden?
Ben wel bereid, mits leuke voorwaarden.
Komt er iets van een contract oid? Anders stel ik er wel 1 op

Vindt het een beetje ongemakkelijk praten in een openbaar Forum vind je het goed als we conctact veder opnemen op MSN?
Je hebt PBdobbol schreef:Vindt het een beetje ongemakkelijk praten in een openbaar Forum vind je het goed als we conctact veder opnemen op MSN?
Je bent nooit online als ik online ben?! meestal smiddags...dobbol schreef:Daarom heb ik hulp nodig om winst te maken, in het begin zal ik dan van mijn eigen geld moeten gaan betalen. Dat heb ik natuurlijk wel, dus maak je niet druk of jij betaald wordt want dat wordt je. Later betaal ik dan met de site inkomsten. De loon zal dan ook omhoog gaan.
Graag registreren bij http://www.dobbol.nl en stuur me aub een pb. Ik kan u verzerkeren dat je 100 % betaaldt wordt. We praten er zelf over, stuur me een pb op me forum en dan kunnen we bijvoorbeeld contact hebben met msnen!
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Jongens...3de regel van het template... Bij interesse kan je op die manier contact opnemen met de werkgever.