Off topic
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Off topic
Ik ben de enige met een blauwe sig hier toch?
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Die van mij is oranje met blauw, mag dat ook?lifeguard schreef:Ik ben de enige met een blauwe sig hier toch?

Alleen oranje was mooier geweest, CoenCoen schreef:Die van mij is oranje met blauw, mag dat ook?lifeguard schreef:Ik ben de enige met een blauwe sig hier toch?
Zei de man met alleen blauw 

Helaas kan ik hier geen linkjes in het oranje plaatsen, toch?lifeguard schreef:Alleen oranje was mooier geweest, Coen

... Maar ik modereer (nog) niet.
Om wildgroei van berichten te voorkomen, maak ik bij deze even een duidelijke scheiding tussen het Off topic-topic en het voetbal-topic. In beide topics zijn hele leuke, niet nuttige maar toch interessante discussies gaande, maar de topics lopen steeds meer in elkaar over.
Daarom gaat het Moderator team wat strikter toezien op de berichten die in beide topics geplaatst worden. Discussies over friet/bier en andere versnaperingen horen niet thuis in het voetbal-topic en andersom horen voetballen niet thuis in het off topic-topic.
Voor alle duidelijkheid; dit is het off topic-topic!
Hopelijk kunnen we samen de topics nog langer leuk gezellig houden. Alvast bedankt!
Daarom gaat het Moderator team wat strikter toezien op de berichten die in beide topics geplaatst worden. Discussies over friet/bier en andere versnaperingen horen niet thuis in het voetbal-topic en andersom horen voetballen niet thuis in het off topic-topic.
Voor alle duidelijkheid; dit is het off topic-topic!
Hopelijk kunnen we samen de topics nog langer leuk gezellig houden. Alvast bedankt!

Ik ben nog nooit zo blij geweest met AdBlock.Jan schreef:De siggies kleueren hier wel bijzonder blauw!

- Jan
- Contacteer:
Hoe verdien je dan geld als je je eigen ads niet kan aanklikken
;p

Veel volk langs je advertenties jagen in de hoop dat zij klikken!Jan schreef:Hoe verdien je dan geld als je je eigen ads niet kan aanklikken;p

Die banner heb ik laten maken.Lucas schreef:Zei de man met alleen blauw
Dus ja, heb er niks over te zeggen. Maar voor jou is deze hele post in het oranje.
Geniet ervan!
Ben ik al vanaf begin af aan.ElbertF schreef:Ik ben nog nooit zo blij geweest met AdBlock.Jan schreef:De siggies kleueren hier wel bijzonder blauw!
Maar oranje is voetbal, dus dan ben je hier weer verkeerd
Maar dan komt nu de hamvraag: Hoe jaag je de bezoekers als vee langs je advertenties

Maar dan komt nu de hamvraag: Hoe jaag je de bezoekers als vee langs je advertenties

... Maar ik modereer (nog) niet.
Ik heb nog wel wat voorbeeldjes...Bee schreef:Maar dan komt nu de hamvraag: Hoe jaag je de bezoekers als vee langs je advertenties

Een uitzondering opgeven?Jan schreef:Hoe verdien je dan geld als je je eigen ads niet kan aanklikken;p

Sommige dingen zijn gewoon groen 

En anderen blauw... of rood of zelfs zwart!paul schreef:Sommige dingen zijn gewoon groen

Of paarsCoen schreef:En anderen blauw... of rood of zelfs zwart!paul schreef:Sommige dingen zijn gewoon groen
En sommige, heel speciale dingen zijn zelfs licht blauw!paul schreef:Of paars