Jah, maar ik ga dan toch voor groen met een opvullingCoen schreef:En sommige, heel speciale dingen zijn zelfs licht blauw!paul schreef:Of paars
Off topic
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Off topic
Groen met een lichtblauw randje blijft toch mijn favoriet!paul schreef:Jah, maar ik ga dan toch voor groen met een opvulling

Wat een combo zeg 

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
Oranje heeft ook wel wat.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
nha, te laag.Coen schreef:Groen met een lichtblauw randje blijft toch mijn favoriet!paul schreef:Jah, maar ik ga dan toch voor groen met een opvulling
Paars hoger dan ?paul schreef:nha, te laag.Coen schreef:Groen met een lichtblauw randje blijft toch mijn favoriet!paul schreef:Jah, maar ik ga dan toch voor groen met een opvulling
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
Maar dan wel alleen met het EK he?Raimon schreef:Oranje heeft ook wel wat.

Rood met een lichtblauw randje is volgens mij het hoogst mogelijke nu!paul schreef:nha, te laag.

Nee, das erg laag!Raimon schreef:Paars hoger dan ?

En zwart met blauw dan?
You cut me open
You cut me open
Ik houd het bij groen met een bruinige ava erboven en eronder 
Niveau van de berichten zou wel wat hoger mogen!

Niveau van de berichten zou wel wat hoger mogen!
Laatst gewijzigd door Bee op 17 jun 2008, 13:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Mocht het nog niet duidelijk zijn nog maar een wijziging dan...
Reden: Mocht het nog niet duidelijk zijn nog maar een wijziging dan...
... Maar ik modereer (nog) niet.
Paars is hoger als groen hier.
Nee, zwart is sowieso (in een ultieme poging om niet racistisch over te komen) al van té laag niveau om recht van spreken te hebben!PascalS schreef:En zwart met blauw dan?

Hè bah Bas! Moet je nou meteen weer zo direct verklappen waar het hier over gaat?Bee schreef:Ik houd het bij groen met een bruinige ava erboven en eronder

Mochten ze willen!paul schreef:Paars is hoger als groen hier.

Sorry meneer Moderator!Bee schreef:Niveau van de berichten zou wel wat hoger mogen!

Ik weet het vrij zeker
.

Waar haal jij die insider-informatie vandaan dan?paul schreef:Ik weet het vrij zeker.

Ik heb genoeg kennisen insideCoen schreef:Waar haal jij die insider-informatie vandaan dan?paul schreef:Ik weet het vrij zeker.

Dat vroeg ik niet eens en wist ik al wel...paul schreef:Ik heb genoeg kennisen inside

Ik ben zo alleen, ik ken niemand 
In een poging van de verfmachine af te komen

In een poging van de verfmachine af te komen
... Maar ik modereer (nog) niet.
Daarom heb ik jou ook onder mijn hoede genomen. Kun je een beetje mensen leren kennen enzo. Deal?Bee schreef:Ik ben zo alleen, ik ken niemand

Dan wee tje dus eigenlijk al het antwoord op je eigen vraag bij wie ik het vandaan ken hebbenCoen schreef:Dat vroeg ik niet eens en wist ik al wel...paul schreef:Ik heb genoeg kennisen inside

Ja klopt, maar ik wil graag weten waarom jij denkt dat het zo is dan. Want eeuh, voor zover ik weet is paars nog steeds niet zoveel zeggend als blauw!paul schreef:Dan wee tje dus eigenlijk al het antwoord op je eigen vraag bij wie ik het vandaan ken hebben

Dat is nieuw voor mij 

You cut me open
You cut me open