Off topic
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Off topic
Alsjeblieft, hou op. Dit gaat helemaal nergens over en is voor anderen niet eens intressant om te lezen! Start eens een wat diepere discussie die meer mensen intressant vinden dat het geleuter over twee kleuren en de bijbehorende rechtenclash.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Laten we het hebben over gebouwen in Dubai!
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
What is the meaning of life? What is the purpose of each and every human being?
Goed, ik weet even niks diepzinnigs, iemand anders een leuk onderwerp?

Goed, ik weet even niks diepzinnigs, iemand anders een leuk onderwerp?

Spannend! Vertel verder!lifeguard schreef:Laten we het hebben over gebouwen in Dubai!

oeh, das best interesant. Vanochtend nog presentatie gehad van klasgenoot die stage had gelopen in dubai op zon baggerschip van van oordlifeguard schreef:Laten we het hebben over gebouwen in Dubai!

zie plaatje. zegt meer als 1000 woorden 

Dat is geen foto, maar een tekening. In het echt ziet het gebouw er een stuk beter uitlifeguard schreef:zie plaatje. zegt meer als 1000 woorden

Klopt, alleen jammer dat het prijskaartje voor één nacht meer is als 1000 nachten in 'n 'normaal' hotel!lifeguard schreef:zie plaatje. zegt meer als 1000 woorden

Je bent er geweest?paul schreef:Dat is geen foto, maar een tekening. In het echt ziet het gebouw er een stuk beter uitlifeguard schreef:zie plaatje. zegt meer als 1000 woorden

En the worlds dan?

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
Helaas niet, wel paar echt foto's ervan gezienlifeguard schreef:Je bent er geweest?paul schreef:Dat is geen foto, maar een tekening. In het echt ziet het gebouw er een stuk beter uitlifeguard schreef:zie plaatje. zegt meer als 1000 woorden![]()

OOk tekening, luchtfoto ervan is veel mooierPascalS schreef:En the worlds dan?![]()

Of een leuk palmpje aan het strand;

http://www.burjdubaiskyscraper.com/2008 ... 8June.html leuke pagina, met de recentste foto's van de hoogste wolkenkriebelaar daar.
Coen schreef:Of een leuk palmpje aan het strand;
Doe maar Hertog-Jan

jij je zin

You cut me open
You cut me open
O+

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Is echt mooi daar allemaal. Volg iedere aflevering dan ook trouw op discoverey channel 

Ik hoop dat ik het snel eens kan bekijken in het echt ^_^

Gewoon echt mooi daar vindt ik zelf :9
Gewoon echt mooi daar vindt ik zelf :9
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
Leuk onderwerp! De laatste keer dat ik er was, was het het er allemaal niet, zelfs het Burj Al Arab niet!
... Maar ik modereer (nog) niet.