Moet jij zdeggen, ik kan tegenwoordig phpBB.com en AC bijhouden en dan heb je nog nie geantwoord.Coen schreef:Inderdaad Bee, je bent traag geworden op de Uni. Zeker te veel gezopen enzo @ studentenfeesten?Salomon schreef:@Bee: te traag
Off topic
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Off topic
Jij hebt ook geen leven naast je computer paul, dat weten we!paul schreef:Moet jij zdeggen, ik kan tegenwoordig phpBB.com en AC bijhouden en dan heb je nog nie geantwoord.

Ja, dit is bedoelt als grapje, ik weet wel beter. Maar je vroeg er nou eenmaal om!

Nou ja, ik ben ook met andere dingen bezig en ik probeer iets te schrijven en dat lukt niet continue door elkaar heen 

... Maar ik modereer (nog) niet.
Alsof jij danj een ander leven hebt. Zelfs je vriendin zie je alleen als je erachter zitCoen schreef:Jij hebt ook geen leven naast je computer paul, dat weten we!paul schreef:Moet jij zdeggen, ik kan tegenwoordig phpBB.com en AC bijhouden en dan heb je nog nie geantwoord.
Ja, dit is bedoelt als grapje, ik weet wel beter. Maar je vroeg er nou eenmaal om!

Zit paul nog steeds in bed? of ben je toevalig aan het werk?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
Je mag hier ook gewoon typen, je hoeft het niet per sé te schrijven. Of je moet het heel graag willen!Bee schreef:Nou ja, ik ben ook met andere dingen bezig en ik probeer iets te schrijven en dat lukt niet continue door elkaar heen

Als ik achter mijn vriendin zit? Ik zie het ineens voor me. Nou heren, ik ga naar huis!paul schreef:Alsof jij danj een ander leven hebt. Zelfs je vriendin zie je alleen als je erachter zit

Paul zit altijd in bed, de lambal!PascalS schreef:Zit paul nog steeds in bed? of ben je toevalig aan het werk?

Paul staat dan ook niet bekend als een van de snelste.
Kan me nog wel een paar leuke MSN gesprekken herinneren.
Waar is die goede ouwe tijd?
Kan me nog wel een paar leuke MSN gesprekken herinneren.
Waar is die goede ouwe tijd?

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Nee, hij zit m omenteel niet in zijn bed. Hij zit achter 4 PCs tegelijkertijd met 1 toetsenboard wat helaas op dit moment ook het aantal typefouten veroorzaatk :/
EDIT: Maar we hebben zojuisit het levende bewijs dat paul nog altijd sneller is als coen: viewtopic.php?p=362954#p362954
EDIT: Maar we hebben zojuisit het levende bewijs dat paul nog altijd sneller is als coen: viewtopic.php?p=362954#p362954

Synergy wel eens geprobeert?paul schreef:Nee, hij zit m omenteel niet in zijn bed. Hij zit achter 4 PCs tegelijkertijd met 1 toetsenboard wat helaas op dit moment ook het aantal typefouten veroorzaatk :/
Zwijg, trut!paul schreef:EDIT: Maar we hebben zojuisit het levende bewijs dat paul nog altijd sneller is als coen: viewtopic.php?p=362954#p362954

KVM switch werkt perfectCoen schreef:Synergy wel eens geprobeert?paul schreef:Nee, hij zit m omenteel niet in zijn bed. Hij zit achter 4 PCs tegelijkertijd met 1 toetsenboard wat helaas op dit moment ook het aantal typefouten veroorzaatk :/

En nu hoor ik net dat de koffie zojuist voor me wordt ingeschonken. Prioiteiten moet je stellen he

Probeer dan ook niet zo interessant te doen, en hou het bij 1 scherm en toetsenbord.paul schreef:Nee, hij zit m omenteel niet in zijn bed. Hij zit achter 4 PCs tegelijkertijd met 1 toetsenboard wat helaas op dit moment ook het aantal typefouten veroorzaatk :/

Dat is het rottige ook, het is 1 scherm en 1 toetsenboardlifeguard schreef:Probeer dan ook niet zo interessant te doen, en hou het bij 1 scherm en toetsenbord.paul schreef:Nee, hij zit m omenteel niet in zijn bed. Hij zit achter 4 PCs tegelijkertijd met 1 toetsenboard wat helaas op dit moment ook het aantal typefouten veroorzaatk :/

en 1 muis, ook altijd handig 
Net als buienradar

Net als buienradar
Laatst gewijzigd door Pascal op 17 jun 2008, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
You cut me open
You cut me open
Reken ik ook goed!paul schreef:KVM switch werkt perfect.

Oew balen. Heren, horen jullie dat? Paul is koffie leuten, we spammen zijn forum vol!En nu hoor ik net dat de koffie zojuist voor me wordt ingeschonken. Prioiteiten moet je stellen he

Heeft paul een forum ?Coen schreef:Reken ik ook goed!paul schreef:KVM switch werkt perfect.
Oew balen. Heren, horen jullie dat? Paul is koffie leuten, we spammen zijn forum vol!En nu hoor ik net dat de koffie zojuist voor me wordt ingeschonken. Prioiteiten moet je stellen he
Wel meer dan één. En die ken jij heus wel, maar er naar linken mag niet, want dat is spam!lifeguard schreef:Heeft paul een forum ?

Telt het gamehuis mee?lifeguard schreef:Heeft paul een forum ?Coen schreef:Reken ik ook goed!paul schreef:KVM switch werkt perfect.
Is die van jou?paul schreef:Telt het gamehuis mee?
En de rest die je hebt...
You cut me open
You cut me open