praathuis = wizzzz
mee rniet. echt niet hoor

Kijk eens in je onderschrift?lifeguard schreef:ik ken gamehuis = wizzzz
praathuis = wizzzz
Coen schreef:Kijk eens in je onderschrift?lifeguard schreef:ik ken gamehuis = wizzzz
praathuis = wizzzz
Daarom.Salomon schreef:Waarom moet ik denken aan het Uberspam Topique, of met welke rare tekens dat was geschreven?
Mwah, komt op hetzelfde neer...lifeguard schreef:Is toch niet van hem
![]()
Ik raak die knop niet aan hoor, doe tussendoor nog wel eens wat supporten!En doe nie zo veul F5-en man.
Dit topic is ter vervanging gekomen van dat topic. Enne, oude tijden herleven! Viva Spamtopics!Salomon schreef:Waarom moet ik denken aan het Uberspam Topique, of met welke rare tekens dat was geschreven?
Nee, daar zijn jullie te traag voor!lifeguard schreef:Coen, stop is met supporten, en ga eens F5-en!
Of doe het gewoon tegelijklifeguard schreef:Coen, stop is met supporten, en ga eens F5-en!
Zouden ze hier is moeten doen, MODs testen alvorens zomaar in het team te gooienpaul schreef:Het enige forum wat ik me zo gauw kan bedenken is dit: http://www.paulscripts.nl/prive/phpBB3 en dat is een testground voor MODs te testen
Tja, ik heb even geen commentaarlifeguard schreef:Zouden ze hier is moeten doen, MODs testen alvorens zomaar in het team te gooienpaul schreef:Het enige forum wat ik me zo gauw kan bedenken is dit: http://www.paulscripts.nl/prive/phpBB3 en dat is een testground voor MODs te testen
We hadden nog de kermis en erg kort de supermarkt... toen eerst de kermis dichtging, kwam er een supermarkt (van wie ook alweer?) maar die ging alweer super snel dicht...Coen schreef:Mwah, komt op hetzelfde neer...lifeguard schreef:Is toch niet van hem
![]()
Ik raak die knop niet aan hoor, doe tussendoor nog wel eens wat supporten!En doe nie zo veul F5-en man.
Dit topic is ter vervanging gekomen van dat topic. Enne, oude tijden herleven! Viva Spamtopics!Salomon schreef:Waarom moet ik denken aan het Uberspam Topique, of met welke rare tekens dat was geschreven?
Nha, ze weten wat me mening vroeger was over het teamlifeguard schreef:Wel, hier mag dat in off-topic, Paul!
Laat je gaan.
Die kan ik eigenlijk nie echt geven want ben afgelopen jaar nie echt actief hier geweest. Mischien dat ik binnenkort zoi actief blijf als ik de afgelopen dagen ben geweest, dan zal ik vast mijn mening weer eens postenlifeguard schreef:Ja vroeger ja.
We zijn nu in 2008.
Ik ben wel benieuwd naar je nieuwe mening.