Hebben er tenslotte meer geklaagt, die nu in het team zitten.
Zou me niets verbazen ouwe doerak

Hoeveel verdient de Paus per jaar?Bee schreef:Ik wacht eigenlijk tot de vliegensvlugge vragen van Coen beginnen zodat ik die kan beantwoorden, maar zo te zien blijven die gelukkig achterwege vandaag
Volgens mij krijgt hij zijn kosten vergoed door de katholieke kerk maar verdient hij zelf geen bedrag.Coen schreef:Hoeveel verdient de Paus per jaar?Bee schreef:Ik wacht eigenlijk tot de vliegensvlugge vragen van Coen beginnen zodat ik die kan beantwoorden, maar zo te zien blijven die gelukkig achterwege vandaag
Helemaal goed.Bee schreef:Volgens mij krijgt hij zijn kosten vergoed door de katholieke kerk maar verdient hij zelf geen bedrag.
Schuddend van links naar rechtsBee schreef:Hoe gaan een trein door een bocht?
De onderstellen (waar de wielen aan vast zitten) kunnen onafhankelijk (per treinstel) van elkaar draaien en zorgen zo dat de trein de bocht door kan zonder om te flikkeren.Bee schreef:Hoe gaan een trein door een bocht?
Bijdehandje!paul schreef:Schuddend van links naar rechts
Vertel nou eens niet van die dingen die ik al lang wistCoen schreef:
Dit is ook meteen de reden waarom bochten voor treinen nooit zo scherp kunnen zijn!
Bijdehandje!paul schreef:Schuddend van links naar rechts
Nieuwe vraag, dit is niet eerlijk!Bee schreef:Ik heb alleen om eerlijk te zijn geen idee of het antwoord goed is
Eh, ehm, eh, Elbert !== phpBB.nl admin, tenminste, niet met dat accountPascalS schreef:Ik heb even Elbertf ge pbet... en vond wel dat er een algemene topic voor van alles en nog wat moest komen... Want anders zou het zooo saai zijn hea? In ieder geval is de naam door elbert bedacht...
Laat je gaan!
4Bee schreef:Ik heb alleen om eerlijk te zijn geen idee of het antwoord goed is
Dus dan maar een andere vraag waarop ik het antwoord wel weet: Hoeveel versies van phpBB 2.0.6 zijn er
Waar komt die quote vandaan joh?Salomon schreef:Eh, ehm, eh, Elbert !== phpBB.nl admin, tenminste, niet met dat account
Ik neem aan dat dit goed is, volgende!paul schreef:4
Moeilijkere, met welke phpBB2 is Paul begonnen?Coen schreef:Waar komt die quote vandaan joh?Salomon schreef:Eh, ehm, eh, Elbert !== phpBB.nl admin, tenminste, niet met dat account
Ik neem aan dat dit goed is, volgende!paul schreef:4
Haha, het is dus fout hoor ik net!
Dat moet je niet verklappen, knuppel!Bee schreef:4 is fout!
2.0.6
2.0.6a
2.0.6b
2.0.6c
2.0.6d
Dat maakt vijf
2.0.4. En het wordt een beetje vaag zopaul schreef:[..] Moeilijkere, met welke phpBB2 is Paul begonnen?
2.0.6b was niet officieel released, enkel planned?Bee schreef:4 is fout!
2.0.6
2.0.6a
2.0.6b
2.0.6c
2.0.6d
Dat maakt vijf