Damn, op momenten als dit word weer pijnlijk duidelijk dat ik weinig verstand heb van php, ik snap niet wat je bedoelt, en weet niet waar,wat en hoe ik een SQL moet uitvoerenBetaDevil schreef:Wat de wijziging van brandrus doet is het omdraaien van de velden (dus als je selecteert dat je het niet meer wilt krijg je het dus wel), dus deze wijziging weer omdraaien.
Voer deze SQL uit:Het staat nu voor iedereen aan maar ze kunnen het zelf weer uitschakelen.Code: Selecteer alles
UPDATE phpbb_users SET user_notify_pm = 1;
Popup bij nieuw prive bericht
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Popup bij nieuw prive bericht
Je moet die SQL Query uitvoeren op je database. Voor meer info is er dit artikel:
Knowledge Base - Executing SQL Queries in phpMyAdmin
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Daarvoor hebben we zoiets als een beheerderspaneelCoen schreef:Maar voor nieuwe users staat het nog steeds standaard op uit!BetaDevil schreef:Het staat nu voor iedereen aan maar ze kunnen het zelf weer uitschakelen.
Dit behoort standaard al voor iedereen aan te staan dus hij zal het zelf wel ergens uitgeschakeld hebben.
Het lijkt me verstandig dat ik het maar laat zoals het nu is, het is overigens ook geen halszaak. Het is helaas te ingewikkeld voor mij. Ik had gehoopt op een simpele omzetting of toevoeging in de ucp_prefs_personal ofzo. Toch bedankt voor je antwoord.JimB schreef:Je moet die SQL Query uitvoeren op je database. Voor meer info is er dit artikel:
mvg,
Jurgen