Off topic topic - deel 2
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Off topic topic - deel 2
Ook een leuke discussie; wat is ontopic in een offtopic 

offtopic pratenSalomon schreef:Ook een leuke discussie; wat is ontopic in een offtopic
Maar het is toch ook een offtopic topic? Daar praat ej toch ontopic als je offtopic praat? 

Zucht, zullen we weer gewoon even een inhoudelijke discussie voeren hier?
- Coen
Wordt het niet weer eens tijd voor een recordpoging (aantal bezoekers tegelijk online) hier op phpBB.nl? Dit record staat nu al een hele tijd en smeekt bijna om verbroken te worden? 
Nu de 'Wie is er online' op 15 minuten staat, moet het oude record toch wel te verbreken zijn?

Nu de 'Wie is er online' op 15 minuten staat, moet het oude record toch wel te verbreken zijn?

Yep.. maar ontopic in offtopic is dus: .... OFFTOPIC! ....Daan schreef:Maar het is toch ook een offtopic topic? Daar praat ej toch ontopic als je offtopic praat?
Zucht, zullen we weer gewoon even een inhoudelijke discussie voeren hier?- Coen

Handig om te posten.. iedereen die dit leest is er al en kan dus niet echt.. uhm.. erbij komen om het record te verbreken..Coen schreef:Wordt het niet weer eens tijd voor een recordpoging (aantal bezoekers tegelijk online) hier op phpBB.nl? Dit record staat nu al een hele tijd en smeekt bijna om verbroken te worden?

Voormalig Support Teamlid
@Coen: Dit is best wel inhoudelijk, het gaat over de inhoud van dit topic 

@coen,ik had je van de week toch al verteld dat er waarschijnlijk eind augustus in utrecht weer in phpBB meeting is
.

Weet Ramon dat al? 

Moet mij dat wat uitkmaken of hij dat al weet?

Kan ik de volgende keer ook 2 uur plantsoenen schoffelen, ipv 24 uur ban?
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
@Coen: Dat bezoekersrecord kwam door een zoekmachine, welke beetje op een verkeerde manier aan het indexeren was.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Jeetje, met welke chagrijnige aandoening ben jij geboren?paul schreef:Moet mij dat wat uitkmaken of hij dat al weet?
Dacht dat ik hem had gereset inderdaad, anders was de uitgave van phpBB 3.0.0 nu de laatste piek geweest.Bee schreef:@Coen: Dat bezoekersrecord kwam door een zoekmachine, welke beetje op een verkeerde manier aan het indexeren was.
Resetten die handel 

Zoiets vroeg ik me ook afStef schreef:Jeetje, met welke chagrijnige aandoening ben jij geboren?paul schreef:Moet mij dat wat uitkmaken of hij dat al weet?

Ik ook. 

Stef schreef:Jeetje, met welke chagrijnige aandoening ben jij geboren?paul schreef:Moet mij dat wat uitkmaken of hij dat al weet?

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Het kan wel wel iets vriendelijker vanuit Paul's kant, maar het is niet nodig om met dergelijke uitspraken te komen Stef! Dat is niet de bedoeling van de topic en ook niet toegestaan volgens de specifieke forumregels! Berichten horen een neutrale of positieve ondertoon te hebben, en die kan ik dat deel van het bericht absoluut niet vinden. De gebruikers die hierop meegaan zijn overigens net zo goed verkeerd bezig. Ik wil dit hier niet meer zien, van niemand dan ook. Het is de bedoeling dat dit topic gezellig blijft en daardoor open blijft. Met dit soort berichten gaat dat zo niet lukken.
Hiermee is de discussie over Paul gesloten, opmerkingen kunnen via een BeeMessage
Hiermee is de discussie over Paul gesloten, opmerkingen kunnen via een BeeMessage
Inderdaad een leuk plan! Nou wanneer?Coen schreef:Wordt het niet weer eens tijd voor een recordpoging (aantal bezoekers tegelijk online) hier op phpBB.nl? Dit record staat nu al een hele tijd en smeekt bijna om verbroken te worden?
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
En?JohanG schreef:Handig om te posten.. iedereen die dit leest is er al en kan dus niet echt.. uhm.. erbij komen om het record te verbreken..Coen schreef:Wordt het niet weer eens tijd voor een recordpoging (aantal bezoekers tegelijk online) hier op phpBB.nl? Dit record staat nu al een hele tijd en smeekt bijna om verbroken te worden?
Nu de 'Wie is er online' op 15 minuten staat, moet het oude record toch wel te verbreken zijn?Misschien de e-mail notificatie van phpBB.nl hack.. gebruiken?

Voormalig Support Teamlid
Wat goed helpt is het versturen van mailtjes over dat accounts verwijderd gaan worden die nooit gepost hebben. Toen Spikey dat deed stikte het opeens van de online leden